Service Volvo Serva Amersfoort

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
Plaats reactie
C30BlackStone
4th Gear member

Ik heb de C30 nu enkele maanden en er waren kleine zaken die eens nagekeken moesten worden. Zo was er bij 100 km per uur een lichte trilling bij het remmen, hoorde ik de airco pomp wat luidruchtiger aanslaan dan voorheen en heb ik een paar keer nadat het geregend had een luid piepende snaar en gerommel gehoord gelijk na het starten van de motor.

Enfin, afspraak gemaakt en de auto bij de Serva neergezet. Oh ja, ik was even vergeten een vervangende auto te regelen, maar zonder moeite werd er ruimte gemaakt en kwam er alsnog een leenauto ter beschikking.

De C30 aan het einde van de dag opgehaald. Tja, de remschijven waren niet versleten maar voor alle zekerheid toch maar al de vier schijven vervangen. De airco opnieuw afgevuld en nog iets afgesteld. Beide snaren, want het was moeilijk te traceren welke snaar de boosdoener was, vervangen.

Kijk, ondanks het feit dat het garantiewerk is, is dit mijn zoveelste positieve ervaring van deze Volvo Dealer. Zonder te morren en te manouvreren, zich in allerlei bochten te wringen om er onderuit te komen wordt het gewoon vervangen!

Serva! Wederom mijn complimenten! Ook dit is een reden waarom ik Volvo nu zo'n prachtig merk vind.

Volvo for live.
| Volvo S80 D5 | Volvo V70 2.5T | Volvo C30 1.6D | Volvo V70 2.4 | Volvo C30 D5 | Volvo S80 D5 | Volvo C30 2.0D | Volvo V40 D4 | Volvo V70 2.5 | Volvo S80 D5 | Volvo C30 D2 R-Design | Volvo S80 3.2 Kinetic | Volvo V70 D2 (VEA) Dynamic | Volvo V90 Inscrip Metallic D4 Full Option | Volvo S90 D3 Momentum | Volvo S60 T6 (8) Summum Red | Volvo S90 T5 Inscr | Volvo XC40 Recharge ER Ultra 2024 | Volvo EX30 Ultra ER | Volvo EX40 Ultra | Volvo EX30 Ultra Performance Pine Crystal White |
lint
Geartronic member

Zo hoort het natuurlijk ook en niet vergeten de garantie betaal je als koper zelf door de hogere aanschafprijs bij een dealer.
Laatst gewijzigd door lint op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”