Zojuist schoot lampje 21 aan (fout in motorelektronica), terwijl ik ongeveer 70 reed in zn 5 op de cruisecontrol. Geen paniek, maar wel raar. Op de terugweg, ging t lampje ook aan bij het starten en toen weer uit, plankgas de snelweg opgedraaid en 140 op de cruisecontrol, lampje uit. na ongeveer 5 km weer 80 in zn 5 op cruisecontrol, vloog het lampje weer aan.
Betreffende lampje is al ooit bijna 2 jaar aan geweest, nadat t was aangesprongen bij het starten met kabels omdat de accu leeg was. Daarna nooit de moeite genomen ervoor langs de garage te gaan (auto krijgt wel gewoon zn onderhoud, maar niet bij de merkdealert) omdat die 30 euri vroegen om het lampje uit te doen (boordcomputer resetten?). Bij een beurt bij een merkgarage (geen dealer), is de storing toen uitgezet, nooit meer last van gehad, tot nu.. De auto heeft een dikke 460 dkm op de klok en loopt als een zonnetje. ben woensdag en donderdag nog thuis, maar weet niet of ik nu langs de dealer zal gaan, of gewoon naar Italië ga rijden.
Ik vertrouw de auto voor de volle 100%, zoals ik er nu tegenaan kijk denk ik: 'gewoon rijden komt wel goed', maar ben toch benieuwd naar jullie mening of ervaringen...
ben benieuwd

tnx alvast, Casper