Deurvangers vervangen

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
CHRISITO
4th Gear member

iemand al de deurvervangers laten vervangen onder garantie ivm kraken of windgeruis?
ik heb namelijk ondervonden dat mijn achterste portieren een beetje openstaan!
als je over de deur in gesloten toestand wrijft is het net of ie een beetje open staat met de carrosserie !
deur en carrosserie vormen net geen vlak!

is het daarom ook dat je meer windgeruis hoort langs de binnenzijde als je op de autosnelweg? bent?

iemand die dit kan beamen! heb een MY14 model van november!

of is het probleem nog steeds???

mods edit:
Capslock opgelost
Laatst gewijzigd door CHRISITO op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
ezwets
Starter

CHRISITO schreef: iemand al de deurvervangers laten vervangen onder garantie ivm kraken of windgeruis?
ik heb namelijk ondervonden dat mijn achterste portieren een beetje openstaan!
als je over de deur in gesloten toestand wrijft is het net of ie een beetje open staat met de carrosserie !
deur en carrosserie vormen net geen vlak!

is het daarom ook dat je meer windgeruis hoort langs de binnenzijde als je op de autosnelweg? bent?

iemand die dit kan beamen! heb een MY14 model van november!

of is het probleem nog steeds???
Ik heb hetzelfde probleem met mijn MY2014 uit december 2014...
Inmiddels zijn alle rubbers vervangen en alle deuren opnieuw afgesteld, dit heeft enige verbetering opgeleverd vwb het windgeruis.
Kritische noot: windgeruis is nog steeds niet weg en de deuren zijn nog steeds niet 100% netjes recht....

Succes!!
lint
Geartronic member

Inderdaad de deuren opnieuw laten afstellen door de dealer kan het probleem verminderen.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
CHRISITO
4th Gear member

windgeruis heb ik niet maar dat rolgeluid heb ik opgelost door ganse koffer onder het reservewiel te plakken met silent coat en betume matten ! dat verbeterd al veel! deuren ook opgevuld met het zelfde en extra mouse onder de matten achter de wiel kappen ! enige nadeel auto is 10 a 15 kg zwaarder! daarom dat volvo geen betumen meer gebruikt ! zo weinig mogelijk gewicht om aan het verbruik te denken
Plaats reactie

Terug naar “V40”