Even voorstellen/Zojuist besteld

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
bkorsten
1st Gear member

Vroeger heel veel in volvo's gereden; Nu hebben we de mogelijkheid er eentje te leasen ;)

D4 Business Ocean Race in Ocean Race Blue II; Geen kinderen dus de PV30 Blond leer (erg mooi met dat oranje)

Verder:

- Business Pack Connect met Premium Audio (HK spul)
- Intellisave Pro Line
- Scandinavian Line
- Security Line met PCC
- Neerklapbare rugleuning voor passagierstoel (tip vanuit dit forum)
- DAB+
- Clean Zone software
- Laadvloer met twee niveau's
- Omkeerbare rubber mat
- Brilhouder
- en wat netvakken
- geen aanduidingen; ook niet van de dealer.

Ben benieuwd; eerste indicatie is eind eerste week november
V40 D4 MY15 Business Ocean Race; Ocean Race Blue II met blond interieur, Premium Audio van Harman Kardon met DAB+ en Volvo On Call, Business Pack Connect, Intellisafe Pro Line, Scandinavian Line, Security Line met PCC.
KoningRoel
2nd Gear member

Zo, alle vinkjes aangezet. Mooie complete uitvoering! Succes met wachten
V40 D4 MY2015 R-Design; 18'' Ixion II, Business Connect, R-Design Plus, Panorama Dak, Camera & Getinte Ramen
Alfa Romeo Mito 1.3 ECO 62kW Distinctive
VW Polo 6N 1.4
Alfa Romeo 155 1.7 Twin Spark
heftruck
2nd Gear member

mooie configuratie :) heb je hem vandaag besteld? Ik heb hem 4 september besteld en verwachting is 30 oktober... erg snel dus :)
Aanduiding van de dealer zetten ze er toch niet standaard op?
Volvo V40 D4 Kinetic Business - Power Blue - Business pack connect - Verwarmbare voorruit - Regensensor - Verlaagd sportchassis - en nog veel meer......
Kurt1975
4th Gear member

Welkom hier, normaal gebruiken we het voorsteltopic op het forum, maar goed ...

Mooie config.
Ocean race Blue II is een schitterende kleur.
Succes met het wachten!
Now:
2022 BMW 320e Touring M Sport Alpinweiss
Fiat 500S Sport

Before:
MY'19 XC40 T4 Inscription, Pine Grey/Amber leder, Pano roof, Harman Kardon, 20" R-design weels, Business Luxury Line, …
MY'14 V40 D3 Summum, Vibrant Copper, http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=61689
MY'14 V60 D4 Summum, Ember Black, http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=57558
MY'08 V50 2.0D Cameleon Blue
MY'07 S40 2.0D Blackcurrent Pearl
MY'99 S40 1.9d
bkorsten
1st Gear member

heftruck schreef: mooie configuratie :) heb je hem vandaag besteld? Ik heb hem 4 september besteld en verwachting is 30 oktober... erg snel dus :)
Aanduiding van de dealer zetten ze er toch niet standaard op?
Geen idee; wilde het probleem voorzijn ;) Heb het Ocean Race logo overigens wel laten zitten
V40 D4 MY15 Business Ocean Race; Ocean Race Blue II met blond interieur, Premium Audio van Harman Kardon met DAB+ en Volvo On Call, Business Pack Connect, Intellisafe Pro Line, Scandinavian Line, Security Line met PCC.
lint
Geartronic member

Welkom.
Sterkte met het wachten op de nieuwe V40.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
bkorsten
1st Gear member

KoningRoel schreef: Zo, alle vinkjes aangezet. Mooie complete uitvoering! Succes met wachten
Ja; was of een redelijk basis V60 of een V40 met alles erop.. geen kids of huisdieren. Ook niet de behoefte om bij die andere Zweed meubels te kopen ;)
KoningRoel
2nd Gear member

bkorsten schreef: Ja; was of een redelijk basis V60 of een V40 met alles erop.. geen kids of huisdieren. Ook niet de behoefte om bij die andere Zweed meubels te kopen ;)
Gelijk heb je !
V40 D4 MY2015 R-Design; 18'' Ixion II, Business Connect, R-Design Plus, Panorama Dak, Camera & Getinte Ramen
Alfa Romeo Mito 1.3 ECO 62kW Distinctive
VW Polo 6N 1.4
Alfa Romeo 155 1.7 Twin Spark
zonoskar
3rd Gear member
Contacteer:

Het is inderdaad een dikke V40 geworden. Die ocean race kleur blauw is ook erg mooi, ik vond het jammer dat die niet op de nromale versies te krijgen was. Maar ja, speciale kleur voor een speciale editie he? Die dealeraanduidingen komen er vanzelf wel op bij de eerste beurt, was bij mijn Audi ook zo.
Volvo V40 VEA D4 MY2015 Business R-design Rebel blue Polestar.
bkorsten
1st Gear member

zonoskar schreef: Het is inderdaad een dikke V40 geworden. Die ocean race kleur blauw is ook erg mooi, ik vond het jammer dat die niet op de nromale versies te krijgen was. Maar ja, speciale kleur voor een speciale editie he? Die dealeraanduidingen komen er vanzelf wel op bij de eerste beurt, was bij mijn Audi ook zo.
ik hoop het niet; ben geen rijdende reclamezuil.. mag ie het er direct weer afhalen; Toyota dealer deed dat ook middels een nieuw kentekenhouder; Heb 'm toch wel even vriendelijk gevraagd om deze er weer af te halen. Dat deden ze dan wel weer zonder gedoe gelukkig. Vind het alleen raar dat je dat als dealer ongevraagd doet; stel dan op z'n minst er iets tegenover oid.
the taxman
3rd Gear member

ha een echte zweed, blond met blauwe ogen. (ok, twee keer hetzelfde geintje)
Bevalt me nog elke dag. De auto dan.
2004-2007 V40 1.9D europa navigator sport roofrails trekhaak mistlampen 120.000km mee gereden
2007-2010 V50 1.6D Kinetic roofrails trekhaak mistlampen 67000 km mee gereden
2010-2013 V50 1.6 D edition 2 saville grey , alu roofrails, trekhaak, 17"; Pegasus, 78000 km mee gereden
2013-2014 XC70 D5 summum, black, trekhaak, en nog wat dingetjes 18" zal er totaal 40000 km mee rijden
2014- (2019?) v40 d4 business, ocean race Blue II, 17'portunus
pdw
2nd Gear member

bkorsten schreef:- geen aanduidingen; ook niet van de dealer.
He leuk, die "optie" heb ik ook aangegeven. Zit nog te twijfelen, want heb aangegeven de Ocean Race plaatjes er ook af te halen, maar denk dat ik die er toch maar op laat zitten. Of zou dat gaan vloeken bij een zwarte versie? ;)
Afbeelding - V40 D4 Business, Ocean Race, Black Sapphire metallic, Zwart interieur + zwarte hemel, Business Pack Connect, Scandinavian Line, Security Line, 18" Ixion...
bkorsten
1st Gear member

pdw schreef:
bkorsten schreef:- geen aanduidingen; ook niet van de dealer.
He leuk, die "optie" heb ik ook aangegeven. Zit nog te twijfelen, want heb aangegeven de Ocean Race plaatjes er ook af te halen, maar denk dat ik die er toch maar op laat zitten. Of zou dat gaan vloeken bij een zwarte versie? ;)
Begreep dat je ze er dan los bij kan krijgen (wel vragen dus); kun je altijd nog ff kijken wat je er van vind
spacewagon
3rd Gear member

bkorsten schreef:
zonoskar schreef: Het is inderdaad een dikke V40 geworden. Die ocean race kleur blauw is ook erg mooi, ik vond het jammer dat die niet op de nromale versies te krijgen was. Maar ja, speciale kleur voor een speciale editie he? Die dealeraanduidingen komen er vanzelf wel op bij de eerste beurt, was bij mijn Audi ook zo.
ik hoop het niet; ben geen rijdende reclamezuil.. mag ie het er direct weer afhalen; Toyota dealer deed dat ook middels een nieuw kentekenhouder; Heb 'm toch wel even vriendelijk gevraagd om deze er weer af te halen. Dat deden ze dan wel weer zonder gedoe gelukkig. Vind het alleen raar dat je dat als dealer ongevraagd doet; stel dan op z'n minst er iets tegenover oid.
Bij mijn dealer heb ik dat ook aangegeven. Geen stickers, geen plaatjes, geen kentekenhoes met reclame. Hebben ze netjes naar geluisterd. En na iedere beurt blijft 'ie keurig reclameloos.
Mijn V40: D2 Summum
Plaats reactie

Terug naar “V40”