hallo,
Even een vraag ivm de usb. Ik heb heel wat muziek op usbstick staan. Helaas speelt mijn installatie in mijn v60 (2011 momentum) niet altijd de muziek af. Wanneer ik de usb inplug speelt hij sommige nummers af en andere niet. Als ik dan probeer terug te keren naar een nummer dat hij in eerste instantie wel afspeelde doet hij het niet. Als ik dan de usb uittrek en contact uit en opnieuw begin, dan speelt hij terug sommige nummers eenmalig af.
Heeft er iemand daar ervaring mee? Oh ja ik heb al meerdere usb-sticks geprobeerd.
mvg
kevin
usb (mp3)
-
- Starter
beste ,
als het muziek een variabele bit snelheid heeft kan uw volvo deze niet afspelen, ik het probleem met deze programma MP3QualityModifier opgelost. u moet uw muziek om zetten naar een vaste bit snelheid dan heb je geen problemen meer
als het muziek een variabele bit snelheid heeft kan uw volvo deze niet afspelen, ik het probleem met deze programma MP3QualityModifier opgelost. u moet uw muziek om zetten naar een vaste bit snelheid dan heb je geen problemen meer
-
- 1st Gear member
Beste bulent,
Mijn vrouw had ondertussen wat zitten googelen en had dit ook gevonden bij een Toyota forum. En ik heb ze dan ook naar een constante bit snelheid omgezet. Probleem opgelost
Mijn vrouw had ondertussen wat zitten googelen en had dit ook gevonden bij een Toyota forum. En ik heb ze dan ook naar een constante bit snelheid omgezet. Probleem opgelost
Volvo V90 D4 automaat 2019
V60 D3 2011
C30 1.6D 2008
Volvo V70III 2.0D 2009
volvo s60 2.4d
V60 D3 2011
C30 1.6D 2008
Volvo V70III 2.0D 2009
volvo s60 2.4d