Hallo allemaal!
Sinds een maand ben ik de trotse en blije eigenaar van een xc90 Executive uit 2003 in de kleur pearl black, beige lederen interieur, schuifdak, RTI navigatie, high performance Audio en de 5 persoons uitvoering.
Hij heeft 168.000 km ervaring achter de rug en rijdt heerlijk. Ik heb nog nooit een andere xc90 gereden dus misschien kan het nog beter maar ik ben in elk geval dik tevree. De moter is heerlijk rustig en stil en de geartronic automaat is gewoon super.
Ik heb nog niet veel automaten gereden, alleen citroen en die zijn waardeloos in vergelijking met deze; die dingen kunnen gewoon niet soepel schakelen en je krijgt telkens een schok. De geartronic voel je gewoon nagenoeg niet.
o ja, hij rijdt op Prins LPG sinds 2012 /142000 km en dat maakt deze auto qua brandstof betaalbaar voor woon werk verkeer: ik rij er 1 op 6,5 mee op gas en bij stadsritten 1 op 5,5 à 1 op 6. Ik heb hiervoor alleen maar diesel gereden dus dat is nog steeds wel wennen voor mij (het rijdt gewoon erg anders).
Ik ben er ook al mee naar Oostenrijk geweest, hoog in de bergen gereden, veel lange steile klimpartijen gedaan en dat doet ie prima, al maakt ie wel veel toeren itt een diesel.
Ik heb hiervoor gereden:
Ford s-Max 2.0 diesel
Honda CR-V 2.2 diesel
VW touran 1.9 TDI diesel
Citroen xsara Picasso 2.0 diesel
Citroen C4 disseltje
Even voorstellen: xc90 MY2003 T6 Eclusive
-
- 1st Gear member
volvo XC90 T6 MY2003 Pearl Black Exclusive 168.000 km - ? Geartronic 50.000km -?
Beige leer, moonroof, High performance audio, RTI 2014, PDC, stoelverw, inklapbare spiegels, Bi-xenon
Volvo XC90 V8 MY2009 Icy White 128.000 Miles
Beige leer, moonroof, High performance Audio, 7-seater, PDC, Stoelverw. Xenon, Rear Airco, BRC LPG installatie, Navigatie, Parrot MK9200, Elec.verst.stoelen voor
Beige leer, moonroof, High performance audio, RTI 2014, PDC, stoelverw, inklapbare spiegels, Bi-xenon
Volvo XC90 V8 MY2009 Icy White 128.000 Miles
Beige leer, moonroof, High performance Audio, 7-seater, PDC, Stoelverw. Xenon, Rear Airco, BRC LPG installatie, Navigatie, Parrot MK9200, Elec.verst.stoelen voor