CHRISITO schreef:
persoonlijk denk ik dat het tegenwoordig een veiligheidsfunctie is! de bestuurder is de gezagsvoerder in de auto! hij beslist als het veilig is om personen op een veilige manier laten uit te stappen!
Daar heb je toch kindersloten voor?
Wat denk ik meespeelt is dat er nu best veel mensen, myself included, voor het eerst Volvo gaan rijden.
Bij alle andere merken die ik hiervoor heb gereden werkte het dus wel zoals gewenst, maar blijkbaar denkt Volvo daar anders over.
Aangezien toch alles met computers geregeld wordt, zou je verwachten dat zoiets simpels wel mogelijk moet zijn. Je kunt namelijk wel instellen welke portieren open moeten gaan met ontgrendelen, dus waarom dit dan niet?
Ik zou dus ook erg graag zien dat het wordt aangepast, want nu sta ik ook steeds voor jan mdka aan de achterklep te trekken, ook al probeer ik te wennen aan het knopje drukken bij uitstappen. Als het niet gebeurd, grote kans van niet, is het niet anders en blijft het een leuke auto om in te rijden.
MY15 V40 D4 Business R-Design \\// Rebel Blue \\// Business Pack Connect \\// 18" mat black Bor velgen