Foutje van de dealer

Geleverd vanaf 2003
noorderling
1st Gear member

Ik benader het ook liever positief.
Volvo historie:
1987 Volvo 360 GL 2.0 Injection
2004 Volvo V50 1.8 Edition II
2010 Volvo V50 1.6D DrivE start/stop Sport
2006 Ford S-Max 2.5T (met Volvo 5-cylinder)
2011 Volvo C30 2.0 R-Design
miss_volvo
1st Gear member

Gaan ze ook de bekleding van het dak vervangen? Heb zelf proefrit gemaakt in v50 met zwarte bekleding, hou daar zelf niet van dus heb nu grijs, maar vond vooral het dak zo somber-donker, alsof het op je hoofd ging vallen en de auto ook heel klein leek.

Nou, ben benieuwd naar de foto's van je nieuwe unieke interieur!
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

miss_volvo schreef:Gaan ze ook de bekleding van het dak vervangen? Heb zelf proefrit gemaakt in v50 met zwarte bekleding, hou daar zelf niet van dus heb nu grijs, maar vond vooral het dak zo somber-donker, alsof het op je hoofd ging vallen en de auto ook heel klein leek.

Volgens mij hebben alle dakhemels dezelfde lichte kleur, iets van zwart of donkergrijs ben ik nog nooit tegen gekomen als hemelbekleding.
FrankM
4th Gear member

bart simpson schreef:Bij grotere dealergroepen komen de auto's op individuele dealernummers (dus per filiaal) binnen, het kan natuurlijk gewoon dat er een auto onderweg was ineens binnen is en die als "donor" gebruikt kan worden, als de topicstarter krijgt wat hij besteld heeft is lijkt mij de manier waarop minder van belang, je kunt natuurlijk ook overdrijven met je achterdocht.
Hier valt wel wat op af te dingen. Om met het laatste te beginnen: noorderling krijgt per definitie niet wat hij besteld heeft. Dat was namelijk een auto die af fabriek helemaal zo was zoals hij wilde. Nu gaat de dealer dingen omhangen, maar met de opmerking dat sommige dingen "zwart" blijven. En wat dat eerste betreft: in den beginne was de optie dat er speciaal voor dit doel een nieuwe Volvo zou worden besteld om als donor te dienen. Dat snap ik nog. Maar als ze nu toevallig een Volvo vinden, is die dan niet ook besteld door iemand met een kleurvoorkeur? Ik vind het dan wel een beetje (te? geen idee) toevallig dat diegene het niet erg vindt dat de auto als donor wordt gebruikt.

Maar het blijft natuurlijk zo dat als noorderling tevreden is en blijft, dat het dan goed is opgelost.

Gr/F
V60 T6 TE MY20 Inscription (lines: Luxury, Winter, Audio, Inscription Plus, Intellisave Pro, Versatility, Park Assist, Verw. voorstoelen)
V60 T5 PS MY11 Sum+BPP+DSL+SL
S60 2.0T MY06 Sum
Bart
8th Gear member

miss_volvo schreef:Gaan ze ook de bekleding van het dak vervangen? Heb zelf proefrit gemaakt in v50 met zwarte bekleding, hou daar zelf niet van dus heb nu grijs, maar vond vooral het dak zo somber-donker, alsof het op je hoofd ging vallen en de auto ook heel klein leek.

Vind ik juist weer fantastisch, helemaal ingesloten worden door het interieur van je auto... ach ja, ieder zijn meug :wink: Die van mij is/wordt zwart op zwart...
Volvo: V50 | 850 | V40 | V50 | XC70 | S70 | S80 | S60 | 240 | XC90 | V90 | V60 | C70 | V60 | 240

'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0 Turbo Aero - Midnight Blue

"I'll try being nicer if you try being smarter.."
Dick@Volvo
3rd Gear member

<<Ik heb de dealer net gesproken en het toeval wil dat ze een nieuwe auto hadden staan met het juiste interieur. Die zijn ze nu aan het overzetten. >> Wat gaan ze overzetten? Denk zelf niet dat er een compleet interieur wordt overgezet in een andere auto. Ik krijg eerder het idee dat de nieuw binnengekomen auto aan de oorsponkelijk bestelorder wordt gekoppeld. Wat maakt het ook uit als de auto maar geleverd wordt zoals hij is besteld. Dat is wat de dealer dient te doen. Ik hoop dat je auto naar wens is! Veel reis plezier en natuurlijk wil ik een paar foto's van je auto zien met het juiste interieur.
Volvo V60 T3 Powershift Momentum/150pk/Power Blue/Pandora 17"/juni 2014/Business Pack/Sensus Connect
Volvo V50 2.4i Geartronic Edition II/170pk/Electric Silver/Cordellia 16"/mrt 2010/High Performance/Leder
Volvo V50 2.4 Geartronic Edition II/140pk/Electric Silver/Caligo 16";/sept 2006/High Performance/Estate-line
Volvo S40 2.4i/170pk/Silver Metallic/Cygnus 16";/mei 2004/Premium Sound
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”