Cruise control ingebouwd in 960

De laatste serie achterwielaangedreven Volvo's
Plaats reactie
Turbodesk
5th Gear member

Heren,

Ik heb vandaag in een 960 van een collega een originele cruise control set ingebouwd. Ik kon alles vrij makkelijk installeren.

Echter, is er 1 ding wat ik niet kan vinden.

Bij het rempedaal en koppelingspedaal heb ik twee schakelaars gemonteerd. Deze zijn aangesloten op de vacuumslang, maar ook op een klein
kabelboompje. Op elke schakelaar zit een stekker en deze kabeltjes komen dan uit op een gezamenlijk stekkertje. Soort van Y kabeltje.

Ik kan de contra stekker niet vinden waar deze stekker weer in moet. Vida zegt er ook niets over en de EWD staat de 960 niet meer in.

Wie o wie kan mij helpen door zelf even te kijken waar deze in zit. Misschien even een fotootje?
Afbeelding

Volvo V70 D5 Edition II, MY2007, 185Pk, GT6, Sapphire Black, Family Line, Mobility Line, Visibility Line, HU850 HP, RSE, EGR & DPF Off, Stage-2 Tuning by Volvotune
Volvo V40 1.8 Lpi Europa
Ramon&Ramon
7th Gear member

Turbodesk schreef: Heren,

Ik heb vandaag in een 960 van een collega een originele cruise control set ingebouwd. Ik kon alles vrij makkelijk installeren.

Echter, is er 1 ding wat ik niet kan vinden.

Bij het rempedaal en koppelingspedaal heb ik twee schakelaars gemonteerd. Deze zijn aangesloten op de vacuumslang, maar ook op een klein
kabelboompje. Op elke schakelaar zit een stekker en deze kabeltjes komen dan uit op een gezamenlijk stekkertje. Soort van Y kabeltje.

Ik kan de contra stekker niet vinden waar deze stekker weer in moet. Vida zegt er ook niets over en de EWD staat de 960 niet meer in.

Wie o wie kan mij helpen door zelf even te kijken waar deze in zit. Misschien even een fotootje?
Vraag of je bij een dealer in het boek mag kijken...
Turbodesk
5th Gear member

Hoi Ramon,

Wat voor boek is dat dan? Waar moet ik naar vragen?
Afbeelding

Volvo V70 D5 Edition II, MY2007, 185Pk, GT6, Sapphire Black, Family Line, Mobility Line, Visibility Line, HU850 HP, RSE, EGR & DPF Off, Stage-2 Tuning by Volvotune
Volvo V40 1.8 Lpi Europa
Turbodesk
5th Gear member

Wim heeft mij alle documentatie opgestuurd. Bedankt Wim :D
Afbeelding

Volvo V40 1.8 Lpi Europa
MarioC70
6th Gear member

Turbodesk schreef: Wim heeft mij alle documentatie opgestuurd. Bedankt Wim :D
:)
Ik bekijk het vanuit de praktijk,niet vanuit een boekje.
Plaats reactie

Terug naar “De 740 - 760 - 780 / 940-960 en S/V90”