Maar ik hoop wel dat dit er komt. Ziet er gelikt uit. (Wel graag minimaal 1600 kg trekken.)
Zeer mooie auto, al vindt ik de huidige XC40 ook zeer mooi.Ben schreef: De Zweedse pers verwacht dat dit 'm wordt
Moeten we het nu nog eens herhalen ?Richo schreef:
Zeer mooie auto, al vindt ik de huidige XC40 ook zeer mooi.
Hoop alleen dat de grill een optie is of tenminste uitwisselbaar!
Blijf erbij dat de nieuwe grille die volvo voor de nieuwe modellen gaat gebruiken spuuglelijk is.
(geef mij deze grill maar)
Je moet als Volvo ook met de tijd mee en het oorspronkelijke Scandinavisch design is op sommige punten nog wel aanwezig.Goliath schreef: Het heeft wel iets weg van de BMW X1, en deze auto zal daar ook wel tegen moeten concurreren.
Persoonlijk vind ik de laatste ontwerpen te zeer gericht op de Amerikaanse markt. Met andere woorden: lelijk... Wat is er met dat oorspronkelijke Scandinavisch design gebeurd???
XC of CC blijft een kruis waar de eerste letter voor staat.casper schreef:Moeten we het nu nog eens herhalen ?
Nu is er GEEN XC40, die bestaat niet !
Nu heb je de V40 CC (Cross Country), een licht verhoogde V40.
De XC40 wordt duidelijk iets anders.
En die grill: wie zegt dat Volvo deze van de conceptmodellen gaat gebruiken op al haar toekomstige modellen?
Mijn reactie moet je zien in het feit dat het verschil CC en XC hier toch al ontelbare keren was uitgelegd.Richo schreef: XC of CC blijft een kruis waar de eerste letter voor staat.
bedankt voor de toon die je gebuikt voor de correctie, zal het onthouden voor de volgende keer als jij foutje maakt![]()
Daarnaast de grille wordt op de concept modellen gebruikt, wat betekend dat ze de intentie hebben. Zolang je niet kan weerleggen dat het niet zo is, zullen we er dan maar gewoon vanuit gaan dat het zo wordt?
Graag ook een 6 cilinder-uitvoering ... maar ik vrees het ergste.kevinwalter schreef: Gaaf! Mits ze met een 5 cilinder komen![]()