Ja daar heb je ook gelijk in, ik was in eerste instantie erg bang dat hij niet voor januari geleverd kon worden. Dus op het werk erop gehamerd om hem snel te bestellenphaffie schreef: schrale troost, dat geldt waarschijnlijk voor ons allemaal![]()
ik ben nog elke dag erg blij dat ik mijn V40 kon bestellen in de periode dat de D4 onder 14% bijtelling valt![]()
Even voorstellen: Volvo v40 d4 besteld!
- heftruck
- 2nd Gear member
Volvo V40 D4 Kinetic Business - Power Blue - Business pack connect - Verwarmbare voorruit - Regensensor - Verlaagd sportchassis - en nog veel meer......
-
- 6th Gear member
Je kan ook even bellen met de lease! Auto is nog niet geleverd toch? Ik heb destijds gebeld met de lease, toen ik zag dat er een kortingsactie was. Alleen toen bleek de korting niet interessant, omdat de auto voor de korting goedkoper was. Ze hadden gewoon de tarieven gewijzigd en het proberen op te vangen door een tijdelijke 'aanbieding'. In jouw geval is het wel interessant dus bellen, uitleggen en proberen nog wat voordeel eruit te halen! Niet geschoten altijd mis! 

- heftruck
- 2nd Gear member
Gisteren om 17.00 bericht gehad dat mijn V40 d4 al bij de dealer staat
4 september besteld, 9 oktober geleverd! Wat een snelle levertijd!
Volgende week vrijdag kan ik hem ophalen

Volgende week vrijdag kan ik hem ophalen

Volvo V40 D4 Kinetic Business - Power Blue - Business pack connect - Verwarmbare voorruit - Regensensor - Verlaagd sportchassis - en nog veel meer......
- heftruck
- 2nd Gear member
Ik schrok zelf ook, werd gebeld door de dealer dus ik dacht shit hij is vertraagd!JMSBreda schreef: Zo dat is wel heel snel, ik heb de mijne 13 september besteld, maar verwacht hem pas over een maand.
Ben benieuwd !![]()
Vrij onwaarschijnlijk dat hij na 1 maand al geleverd is

Maar de dealer zei: goed nieuws! haha
- RaJean
- 2nd Gear member
Supernieuws! even een weekje nagelbijten en tussendoor gaan glurenheftruck schreef: Gisteren om 17.00 bericht gehad dat mijn V40 d4 al bij de dealer staat![]()
Volgende week vrijdag kan ik hem ophalen![]()

- heftruck
- 2nd Gear member
ik heb wat foto's laten maken door de dealer, krijg ze alleen niet toegevoegd hier 

- heftruck
- 2nd Gear member
Hier is ie dan, foto's gemaakt door de dealer.
Ik had de v40 d4 zelf nog nooit zien rijden in de kleur power blue, toevallig 2 dagen terug zag ik er 1 staan bij de AH en ik moet zeggen hij springt er wel echt uit!
Ik had de v40 d4 zelf nog nooit zien rijden in de kleur power blue, toevallig 2 dagen terug zag ik er 1 staan bij de AH en ik moet zeggen hij springt er wel echt uit!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door heftruck op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- heftruck
- 2nd Gear member
nog 1 nachtje slapen
dan mag ik het zweedse kanon ophalen!

- ijsga
- 5th Gear member
Alvast veel plezier ermee gewenst, en doe voorzichtig ;)
V50 2.4 Geartronic, Edition 1, MY08. 17" Spartacus zomer / 17" Serapis winter. 178.500 km.
Volvo 480 ES 2.0 ’93 (2009-2010)
Volvo 480 ES 2.0 ’93 (2009-2010)
- JDG
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Geniet ervan, dat kanon dient afgeschoten te worden 

Volvo V40 D4 Business Summum (2014), ice white, leder charcoal/blond, business pack connect, luxury line, 17" mannan
Volvo C30 1.6D Drive (2009), ice white, quartz lederen bekleding, season-line, business-line, xenon, Spartacus 17";, HP audio, nordic inlays
Volvo 240 Polar 2.0 Estate (1993), LPG, solid white, zwart tweed bekleding, airco, stoelverwarming
Volvo C30 1.6D Drive (2009), ice white, quartz lederen bekleding, season-line, business-line, xenon, Spartacus 17";, HP audio, nordic inlays
Volvo 240 Polar 2.0 Estate (1993), LPG, solid white, zwart tweed bekleding, airco, stoelverwarming
- heftruck
- 2nd Gear member
dit is ie dan
wat een super wagen! Rijd echt geweldig en de stoelen zitten zoooooooo fijn! De kleur is overigens prachtig, blij dat ik ipv osmium grey toch power blue heb gekozen