Ik woon ook in Eindhoven en rijd dagelijks naar Hoofddorp.
Oeiii nog 2 nachtjes ontzettend slecht slapen, zweten, woelen eigenlijk niet door te komen....MichelR schreef: Vanmorgen mijn 18" Midir naar mijn dealer gebracht en afspraak gemaakt voor aflevering.
Wordt Zaterdag 11 Oktober.. Dus nog 2 weekjes wachten..
Kijk even in mijn topic naar de foto's - dan zie je waarschijnlijk precies hoe die van jou ook wordt?Tommm schreef: Ziet er mooi uit Michel! Zou je ook nog een foto erop willen zetten als de Midir velgen eronder zitten? Dan heeft de auto namelijk hetzelfde uiterlijk als de V40 die ik begin december krijg:)
Veel plezier met het ophalen morgen!!MichelR schreef: @Tommm -> Komen nog meer foto's bij zodra ik auto heb..![]()
Alleen heb ik nog de oude grey Midir dus niet de nieuwere zwarte Midir.. Dus toch nog anders dan jou denk ik..
Je hebt een PM met link..
Michel's V40 heeft wel de extra spoiler. Veel plezier morgen bij het ophalen.RaJean schreef: Kijk even in mijn topic naar de foto's - dan zie je waarschijnlijk precies hoe die van jou ook wordt?
![]()
Dat geeft niet..zonoskar schreef:Michel's V40 heeft wel de extra spoiler. Veel plezier morgen bij het ophalen.RaJean schreef: Kijk even in mijn topic naar de foto's - dan zie je waarschijnlijk precies hoe die van jou ook wordt?
Is het schakelen qua gevoel wel hetzelfde? Ik vond dat mijn D4 t.o.v een introductie D2 minder straks schakelt, maar dat kan aan mij liggen natuurlijkMichelR schreef: Wat al wel opvalt is dat het R-Design leer van de stoelen soepeler en zachter is dan van mijn Summum
En dat de dempers van de achterklep beter zijn. Opent makkelijker.
Hoedenplank is ook anders vorm gegeven
Schakelpook is stuk minder mooi dan de vorige uitvoering.
Sensus navigatie is hele voor uitgang qua grafisch. En flitspalen ook weer terug.
Nu ook ECO routes beschikbaar.
Eens kijken hoe dit in de praktijk werkt.