Ik krijg telkens nog de melding als ik start over de deuren en de gordels.
Die moet ik dan wegklikken (of tijdje wachten) maar ik wil die melding niet hebben. kan ik dat ook uitschakelen?
melding deuren en gordels
-
- 1st Gear member
Zodra je het achterportier open doet krijg je deze melding. Volgens mij zitten er geen sensoren in de achterbank welke meten of er daadwerkelijk iemand in zit. Ze gaan er maar van uit dat zodra de deur open is geweest er ook iemand achterin zit.
Ik heb dit nagevraagd bij de dealer er ze kregen hier veel opmerkingen over. Wel een vreemde melding aangezien ik heel vaak even wat op de achterbank leg.
Ik heb dit nagevraagd bij de dealer er ze kregen hier veel opmerkingen over. Wel een vreemde melding aangezien ik heel vaak even wat op de achterbank leg.
- Fredhead
- Geartronic member
Komt inderdaad door het openen van de achterportieren. Dit had de V50 ook al.
Daarbij was het zo dat de auto wel wist welke gordels er achterin gebruikt werden en dit ook door gaf.
Vond het zelf ook al erg onhandig, had logischer geweest om dan een sensor in de bank te maken dat je daadwerkelijk een melding krijgt als er iemand gaat zitten
Daarbij was het zo dat de auto wel wist welke gordels er achterin gebruikt werden en dit ook door gaf.
Vond het zelf ook al erg onhandig, had logischer geweest om dan een sensor in de bank te maken dat je daadwerkelijk een melding krijgt als er iemand gaat zitten
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D