YEAH!!!!M@rcel schreef: Pics or it didn't happen!![]()

YEAH!!!!M@rcel schreef: Pics or it didn't happen!![]()
Ik spuit ze gewoon zwart, gelijk een frissere autoV70/2.4D/2003 schreef: *zucht* een 2003 met koplampwissertjes. Gevoelens van heimwee bekruipen mij. Maar dat kunststof, daar mag even polytrol of gekookte lijnolie op.
Ook ouderwets, kleppen stellen bij dit soort motoren, dat kost een vermogen dat stellen....M@rcel schreef: Probeer er achter te komen of de klepspeling al een keer gecontroleerd/gesteld is. Laat een compressietest doen. En, als je besluit om tot aankoop over te gaan, hou rekening met een klepspeling-afstelbeurt zsm na aanschaf.
Valt wel mee. Ik was iets meer dan 400 Euro kwijt. Daarvoor zijn alle kleppen op de maximale speling gezet. De motor (2.5T) had op dat moment plm 325.000km gelopen waarvan 215.000km op lpg. Dit was de eerste stelbeurt en alle kleppen stonden nog binnen specificaties.Ramon&Ramon schreef:Ook ouderwets, kleppen stellen bij dit soort motoren, dat kost een vermogen dat stellen....M@rcel schreef: Probeer er achter te komen of de klepspeling al een keer gecontroleerd/gesteld is. Laat een compressietest doen. En, als je besluit om tot aankoop over te gaan, hou rekening met een klepspeling-afstelbeurt zsm na aanschaf.
Dat is goedkoop dan incl de onderdelen..M@rcel schreef:Valt wel mee. Ik was iets meer dan 400 Euro kwijt. Daarvoor zijn alle kleppen op de maximale speling gezet. De motor (2.5T) had op dat moment plm 325.000km gelopen waarvan 215.000km op lpg. Dit was de eerste stelbeurt en alle kleppen stonden nog binnen specificaties.Ramon&Ramon schreef:Ook ouderwets, kleppen stellen bij dit soort motoren, dat kost een vermogen dat stellen....M@rcel schreef: Probeer er achter te komen of de klepspeling al een keer gecontroleerd/gesteld is. Laat een compressietest doen. En, als je besluit om tot aankoop over te gaan, hou rekening met een klepspeling-afstelbeurt zsm na aanschaf.
Ik was ook blij verrast.Ramon&Ramon schreef:Dat is goedkoop dan incl de onderdelen..M@rcel schreef:Valt wel mee. Ik was iets meer dan 400 Euro kwijt. Daarvoor zijn alle kleppen op de maximale speling gezet. De motor (2.5T) had op dat moment plm 325.000km gelopen waarvan 215.000km op lpg. Dit was de eerste stelbeurt en alle kleppen stonden nog binnen specificaties.Ramon&Ramon schreef: Ook ouderwets, kleppen stellen bij dit soort motoren, dat kost een vermogen dat stellen....
M@rcel schreef:Ik was ook blij verrast.Ramon&Ramon schreef:Dat is goedkoop dan incl de onderdelen..M@rcel schreef: Valt wel mee. Ik was iets meer dan 400 Euro kwijt. Daarvoor zijn alle kleppen op de maximale speling gezet. De motor (2.5T) had op dat moment plm 325.000km gelopen waarvan 215.000km op lpg. Dit was de eerste stelbeurt en alle kleppen stonden nog binnen specificaties.