Weet iemand hoe je de lampjes van de klokken vervangt? Ik heb de unit er al uitgehaald en deze uit elkaar gehasld, maar dan stuit ik op een printaat die ik er niet uit kan halen, asngezien ik de wijzers er dan af trek. Moet ik de wijzers eraf halen? Ik heb het maar even niet gedaan, voor het geval dit niet de bedoeling is.
Een andere optie zou kunnen zijn dat de lampjes in de spoeltjes van de meters zit...dasr heb ik even niet naar gekeken...
vervangen lampjes klokkenwinkel
- snorremans
- 5th Gear member
Volgens mij zitten de lampjes aan de achterkant van de klokkenwinkel, lijkt me stug dat je het helemaal uit elkaar moet halen om lampjes te vervangen.
Heb je geen foto van de achterkant van de klokkenwinkel ? het zijn vaak steek fitting lampjes met een blauw of zwart voetje.
Heb je geen foto van de achterkant van de klokkenwinkel ? het zijn vaak steek fitting lampjes met een blauw of zwart voetje.
Laatst gewijzigd door snorremans op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
V50 Momentum 2.4 140 PK , 170 PK by Rica, Flint Grey Pearl:2004
Mobility,Winter,Estate,Audioline High Performance, Pioneer TS-WX 610A
Tethys 17 inch,
Spacers 10 mm ( tussen lager en naaf )
Xenon,
Dubbele uitlaat,
Dakspoiler,
Body pakket,
Roofrails zilver,
Sunblinds,
Elektrischverstelb. en verw. lederen stoelen,
Trekhaak,
ECU spacer 14 mm,
Darkwood interieur, stuur en pook knop
Heden Mercedes B 220 ( 2020 ) 194 PK.
Mobility,Winter,Estate,Audioline High Performance, Pioneer TS-WX 610A
Tethys 17 inch,
Spacers 10 mm ( tussen lager en naaf )
Xenon,
Dubbele uitlaat,
Dakspoiler,
Body pakket,
Roofrails zilver,
Sunblinds,
Elektrischverstelb. en verw. lederen stoelen,
Trekhaak,
ECU spacer 14 mm,
Darkwood interieur, stuur en pook knop
Heden Mercedes B 220 ( 2020 ) 194 PK.
-
- 2nd Gear member
Bij deze
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- 2nd Gear member
Het kan aan mjn Chromebook liggen, maar ik kan je foto niet openen...
De dashboardverlichting is volgens mij LED? Als ik langs mijn wijzers/kieren achter de wijzerplaat kijk zie ik koudwit licht, dat kan haast alleen van LEDs komen?
De dashboardverlichting is volgens mij LED? Als ik langs mijn wijzers/kieren achter de wijzerplaat kijk zie ik koudwit licht, dat kan haast alleen van LEDs komen?
Volvo V50 2.4 (140pk), 2008, geartronic, 144.000km
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
Afbeelding is inderdaad niet te openen.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
-
- 2nd Gear member
Ik zie het...de foto op mn telefoon is ook kapot...
het zou inderdaad kunnen dat het LEDs zijn...blijkbaar kunnen die ook na 316000 km kapot...in dat geval zal de printplast er wel af moeten. Vind het wel een enge bezigheid om de wijzers eraf te trekken...
het zou inderdaad kunnen dat het LEDs zijn...blijkbaar kunnen die ook na 316000 km kapot...in dat geval zal de printplast er wel af moeten. Vind het wel een enge bezigheid om de wijzers eraf te trekken...