Dag
Sinds vandaag doet mijn radio niks meer je kunt hem nog wel aan en uitzetten. Maar je kunt dat niet zien op je scherm. Ook mijn navigatie doet het niet meer. en de pakeersensoren doen niks.
heeft iemand een idee??
radio doet niks meer
- Basbas
- 2nd Gear member
Ik dacht ook aan een zekering maar blijkbaar staat er nog wel spanning op de radio, aangezien hij nog aan en uit gezet kan worden.
Volvo V60 T6 R-design 2020
Mercedes C200 2016
Volvo V60 2.0D 2012 Cosmic White.
Volvo V50 2.0D 2006
Renault Laguna 1.8 Grand Tour Dynamique
Volvo V40 2.0 Europa
Mazda MX5 1.8
Mercedes C200 2016
Volvo V60 2.0D 2012 Cosmic White.
Volvo V50 2.0D 2006
Renault Laguna 1.8 Grand Tour Dynamique
Volvo V40 2.0 Europa
Mazda MX5 1.8
- corne
- 2nd Gear member
Als ik de radio aan zet krijg ik heel even het begin scherm te zien en dan niks meer.
Daarna kan ik wel kiezen of ik de cd - aux ingang wil kiezen. Maar dan gebeurt er niks.
Ik heb gisteren nog ergens op het forum gelezen dat je de zekering van de console eruit moet halen maar waar zit die?
Daarna kan ik wel kiezen of ik de cd - aux ingang wil kiezen. Maar dan gebeurt er niks.
Ik heb gisteren nog ergens op het forum gelezen dat je de zekering van de console eruit moet halen maar waar zit die?
V50 Summum 2.4i 170pk Geartronic 2006
Honda civic 1.4i 1999
suzuki alto 1990 900cc
Honda civic 1.4i 1999
suzuki alto 1990 900cc
- corne
- 2nd Gear member
Probleem opgelost accu even losgehaald en daarna weer vast. En alles werkt weer.
Laatst gewijzigd door corne op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
V50 Summum 2.4i 170pk Geartronic 2006
Honda civic 1.4i 1999
suzuki alto 1990 900cc
Honda civic 1.4i 1999
suzuki alto 1990 900cc
-
- 1st Gear member
zo even dit omhoog schoppen.
ik heb volgens mij hetzelfde probleem. radio gaat niet "aan" komt geen een geluid uit me speakers ook niet als ik hem in achteruit zet (zon piepje)
als ik hem dan af zet en op slot doe even wacht dan doet hij het meestal weer.
alleen dit moet ik dan dus regelmatig herhalen ( 1 a 2 x per maand...)
Mijn vraag aan Corne; heb je dit probleem nog terug gehad nadat je de accu los hebt gehad ?
ik heb volgens mij hetzelfde probleem. radio gaat niet "aan" komt geen een geluid uit me speakers ook niet als ik hem in achteruit zet (zon piepje)
Mijn vraag aan Corne; heb je dit probleem nog terug gehad nadat je de accu los hebt gehad ?
-
- Starter
Exact dit probleem (dat af en toe radio het niet doet) heb ik ook. De dealer weet niks meer dan uitlezen, resetten. Probleem wordt niet verholpen. HELP!Martijn137 schreef: zo even dit omhoog schoppen.
- eelkeblok
- 1st Gear member
- Contacteer:
Gezien er hier naar de accu gewezen wordt (accu los reset de boel), hoe is het met de conditie daarvan? Een niet al te beste accu wil nog wel eens rare problemen veroorzaken. Anders denk je bij dit soort sporadische problemen al snel aan een gare aansluiting ergens. Als het meezit een stekkertje dat los zit (alles nalopen, maar ik neem haast aan dat de dealer dat heeft gedaan als ze zeggen niks te kunnen vinden), anders een slechte verbinding (kan ook nog *in* een apparaat zitten). Dat is veel lastiger opsporen. Accu-conditie is de meeste eenvoudige check, denk ik.
Voorsteltopic
2011 Volvo V50 2.0 Sport
2004 Mini Cooper Chili
2002 Mini Cooper Chili
2006 Mini Cooper Checkmate
1991 Mini Cooper 1300
2011 Volvo V50 2.0 Sport
2004 Mini Cooper Chili
2002 Mini Cooper Chili
2006 Mini Cooper Checkmate
1991 Mini Cooper 1300
-
- Starter
Bedankt voor de tips. Accu is vlg mij goed, maar zal eens na laten meten. Als de radio het niet doet, heb ik ook geen piep bij het inleggen van de achteruitversnelling. Lijkt me dan elektronisch probleem,,? alle tips wederom welkom. Super irritant een radio die het niet doet. Ieder mediamarkt dingetje van 5 tientjes doet het 100 jaar en Volvo presteert het een OEM apparaat te leveren dat er te snel mee ophoudt. Wel goed geluid, als ie het doet, dat wel!
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Bij de 2006 modellen is de FM tuner nog al eens de oorzaak van het verloren gaan van de rondgang van licht in de glasvezel kring.
(licht onderbroken onderweg = alles uit).
Je kunt deze glasvezel verbinding (tijdelijk) even doorlussen zodat je kunt gaan uitvinden of de FM tuner idd het probleem is.
Sowieso altijd bij dit soort berichten even de volgende info meegeven aub;
1- zie je nog wel airco/ventilatie informatie op het scherm van je radio systeem?
2- auto informatie nog wel terug te lezen (instellingen)
3- als het systeem eenmaal weer werkt, blijft het dan werken onderweg?
(licht onderbroken onderweg = alles uit).
Je kunt deze glasvezel verbinding (tijdelijk) even doorlussen zodat je kunt gaan uitvinden of de FM tuner idd het probleem is.
Sowieso altijd bij dit soort berichten even de volgende info meegeven aub;
1- zie je nog wel airco/ventilatie informatie op het scherm van je radio systeem?
2- auto informatie nog wel terug te lezen (instellingen)
3- als het systeem eenmaal weer werkt, blijft het dan werken onderweg?
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
-
- Starter
BEdankt Volvotech. Ik zal het in de gaten houden. Mij auto is uit 2005 (kenteken juni 2005).
Airco informatie kan ik wel zien en bedienen.
Als ik de radio aanzet, gebeurt er eerst niets, nog een keer drukken komt het Volvo sound logo in beeld en verdwijnt dan weer. CD's kan ik er wel in en uit halen.
Als ie eenmaal werkt blijft ie wel werken behalve vandaag, sprong even aan na het starten en ging toen weer uit na een paar seconden.
Ik ben verder niet heel handig technisch dus omlussen en dat soort zaken zal toch echt iemand mij bij moeten helpen
Airco informatie kan ik wel zien en bedienen.
Als ik de radio aanzet, gebeurt er eerst niets, nog een keer drukken komt het Volvo sound logo in beeld en verdwijnt dan weer. CD's kan ik er wel in en uit halen.
Als ie eenmaal werkt blijft ie wel werken behalve vandaag, sprong even aan na het starten en ging toen weer uit na een paar seconden.
Ik ben verder niet heel handig technisch dus omlussen en dat soort zaken zal toch echt iemand mij bij moeten helpen

- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Als je ondersteuning wil en de doorlus hardware nodig hebt moet je afspraakje maken...
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu