Dat valt even tegen qua vermogen. Zie je maar hoe snel je aan vermogen (D4) went.
Zal me benieuwen of ze wat vinden morgen. Was bij hun ook niet bekend de crashes van mijn Sensus Connect wat ik heb gehad.
Je kunt de bandenspanning niet aflezen met TPMS.Ik was paar dagen geleden even langsgereden bij Bangarage in Amsterdam, even informeren naar TPMS en het gebrek hieraan in mijn auto. Na ietwat afgepoeierd bij de technische werkplaats, kon een dame me uiteindelijk vertellen dat TPMS enkel een melding geeft als de bandenspanning beneden een bepaald niveau komt. Ze kon er verder geen antwoord op geven toen ik doorvroeg. Eeder al bij Bangarage geweest, geen goed gevoel over, maar dit terzijde verder. Ben nu helemaal benieuwd hoe dit zit. Update nodig? En kun je nou wel of niet huidige bandenspanning aflezen met TPMS?
Hm, misschien met de 15000 beurt even naar informeren dan. Zit momenteel op 3000km in 3 weken dus dat gaat niet heel lang meer duren. Heb nog geen vastlopers gehad met Sensus dus misschien heb ik toch al de nieuwere versie.MichelR schreef: @Joh@n -> Kaart materiaal had ik ook al de laatste..
Gaat om update van Sensus Connect Navigatie gedeelte zelf daar was al een update voor..
En helaas nog steeds geen snelheid aanduiding van hoe hard je ergens mag..
De eerste beurt is toch pas bij 30000km?Hm, misschien met de 15000 beurt even naar informeren dan. Zit momenteel op 3000km in 3 weken dus dat gaat niet heel lang meer duren. Heb nog geen vastlopers gehad met Sensus dus misschien heb ik toch al de nieuwere versie.

Winter banden hebben geen TCMS sensoren.Flumer schreef:Vooral gezien de bestuurder met lekke banden rijdt ;pfret schreef: Lekker zuinig ook zo, met 90km/u en dan 0l/100km rijden :-0