Base audio upgraden C30

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
assink
1st Gear member

Hallo Allen,

Sinds afgelopen donderdag ben ik eigenaar van een volvo C30.
Helaas heeft deze een base audio systeem, voor de rest is het echt een prima auto waar je niet snel een 2e van tegen komt :love:
Nou vind ik het enigsinds teleurstellend dat de radio zelfs geen mp3 cd's afspeelt.
Wel heb ik stuurwielbediening, is het mogelijk om een usb ingang te creëren waarbij deze gebruikt kan worden?
Wat zijn de mogelijkheden tot extra ingangen buiten een parrot?

Bvd,

Mark.
Volvo C30 Briliant Blue
2.0 Momentum
2007
R-line bodykit
Gait
3rd Gear member

Forumsponsor VolvoTech heeft geloof ik wel een aantal oplossingen, maar een Parrot mki9xxx is verreweg het makkelijkst/goedkoopst en werkt prima. De stuurbediening werkt daar alleen niet mee. Had er in mijn vorige V50 ook een. Er zit zo'n apart knoppendingetje bij voor de Parrot. Dat is wel een nadeeltje. Grote voordeel vond ik dat ik zowel mijn privé als mijn zakelijke mobiel tegelijkertijd kon koppelen.
Gert

Volkswagen Passat Variant
Voorgaand: V40 D2 MY14 Misty Blue, Momentum, Business Pack Pro | V70 D5 AWD Polestar MY08 Black Sapphire, Summum, Mobility Line, Active Driving Line | V50 2.0D MY09 Black Sapphire, Momentum, RTI | Volkswagen Passat Sportline Variant 1.9TDI MY07 | V50 1.6D MY06 Black Currant Pearl, Edition I, family line | Renault Mégane 1.5Dci Exception 2005 | Opel Corsa 1.7CDTI Comfort 2001
assink
1st Gear member

Nu heb ik rijd ik al een tijdje rond met een MP3 Transmitter, alleen de kwaliteit valt nogal tegen.
Was ook puur om te proberen.
Nu zit ik toch te denken aan een parrot, en ik gebruik de carkit alleen als ik gebeld word.
Is dan een MK9000 voldoende? En wat is aan te raden, wel of geen MMI?
Welke voordelen biedt een Asteroid mini of MK9200 ten opzichte van een MK9000?
Volvo C30 Briliant Blue
2.0 Momentum
2007
R-line bodykit
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

MMMI / MMMi+ hebben nagenoeg geen zin, tenzij je parkeer sensoren hebt en originele Volvo navi.

Bij high performance zou het absoluut zin hebben gehad, de MMMi/MMMi+ zorgen er voor dat audio over de radio versterker wordt uitgestuurd.
Bij Base audio is het verschil met de parrot versterker en de radio versterker wat minder waardoor het prijsverschil tussen parrot en parrot met MMMi of alleen mmmi te groot is.

maar dus, tenzij je p-sensoren of navi hebt, als je alleen parrot inzet komt de audio van die zaken niet meer door als je muziek afspeelt!
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
assink
1st Gear member

Die heb ik niet nodig, en heb ze ook niet.
Hoe gaat het met het volume dan? Regel je deze dan op de parrot of gaat dit via de orginele HU?
Iemand een inbouwadres in het oosten vh land? Wil wel graag alle speakers blijven gebruiken, dit schijnt niet het geval te zijn met de standaard kabels?
Volvo C30 Briliant Blue
2.0 Momentum
2007
R-line bodykit
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”