fredhead schreef: Minimaal 2ton bij de wagens die wij hebben
Rijd ook dan overigens nog als nieuw
Nog ca. 4 jaar te gaan dus.
Dan kan Jeroen een net ingereden S60 overnemen

fredhead schreef: Minimaal 2ton bij de wagens die wij hebben
Rijd ook dan overigens nog als nieuw
Had je dan anders verwacht, is wel een echte Volvo.Mart van der Steeg schreef: - 107.000 beurt
- APK
- preventieve controle handremschoenen
- paar lampjes en veertjes vervangen
- winterbanden.
Nog steeds prima zonder al te grote problemen na 5 jaar (waarvan 4 jaar door mij in gebruik).
Had je dan anders verwacht, is wel een echte Volvo.lint schreef: Nog steeds prima zonder al te grote problemen na 5 jaar (waarvan 4 jaar door mij in gebruik).
Ja kan ook 'pech' hebben, ook met een Volvo. Op dit forum een S60 met kapotte waterpomp en motor in de soep.Mart van der Steeg schreef:Had je dan anders verwacht, is wel een echte Volvo.lint schreef: Nog steeds prima zonder al te grote problemen na 5 jaar (waarvan 4 jaar door mij in gebruik).
Niet goed voor de stijfheid dakconstructie, betere is af-fabriek.lint schreef: Dat dakraam kan je er misschien wel laten inzetten.
Onze V70 rijdt met ruim 480.000 km ook nog als nieuw. Meen ik in alle oprechtheid, ben er echt enorm van onder de indruk. Er zit bij stationair een rammeltje in de katalysator maar verder helemaal niks. Geen bijgeluiden uit de motor, geen rammels in het dashboard, schakelt en stuurt als nieuw. Indrukwekkende kwaliteit.Mart van der Steeg schreef:Tja, wanneer is het moment daar? 2, 3, 4, 5 ton of nooit?fredhead schreef: Die is nog niet eens ingereden![]()
Hij rijdt wel 'als nieuw'.
Is dat ook zo als je een schuifdak professioneel laat inbouwen?Mart van der Steeg schreef:Niet goed voor de stijfheid dakconstructie, betere is af-fabriek.lint schreef: Dat dakraam kan je er misschien wel laten inzetten.
Ik zou ook graag een schuifdak hebben, maar laat hem er niet in zetten..
Maar over 4 jaar worden goede S60's classics steeds schaarser....., ook zonder dakraam.
Dan wordt dit bij de bouw meegenomen, en niet achteraf in het dak gezaagd.lint schreef: Dat is dan niet het geval bij een af fabriek gemonteerd schuif/kanteldak of worden er dan aanpassingen gedaan om de stijfheid van de auto te handhaven?
Dat is wel heel snel dat kromtrekken van de Bosch remschijven na 6 maanden, heb jij een forse en snelle rijstijl?