zoals jullie weten rijd ik nu ook in een nieuwe V40 MY2015, het viel me alleen opeens op dat als ik Flitsmeister én Podcasts luister... én langs een flitspaal rijd, dat mijn 'telefoon' niet meer opgehangen wordt.
Ik heb mijn Flitsmeister (onder de optie Instellingen -> Geluid) ingesteld op "Gebruik microfoon kanalen" en "Forceer BT zonder A2DP". Deze functies zorgen ervoor dat je flitsmeister op je telefoon kunt activeren, kunt rondrijden en dat in de buurt van een flitser je carkit wordt geactiveerd als ware er een telefoon gesprek gestart, en je de piep hoort met gedempte radio/usb/whatever.
In mijn S60 MY2012, pauzeerde de podcast, "startte" een telefoongesprek, piepte bij een flitspaal (en dan reageerde de carkit alsof het een telefoongesprek was, en dus lage kwaliteit), "hing op", en ging weer verder met de podcast. In mijn V40 houdt hij dan het telefoongesprek gaande, met gevolg dat de kwaliteit van de podcast daarna dus niet om aan te horen is

Ik ben benieuwd of dit aan de V40 ligt of aan een update van Flitsmeister? Het valt me nl. pas sinds kort op, dus ik wil niet het een uitsluiten bij mijn zoektocht naar een oplossing.
Wat ik wel ook merk t.o.v. de S60 is dat er een vertraging zit in de bluetooth, een YouTube filmpje kijken is nu niet meer te doen, terwijl dat vroeger prima ging. Aangezien ik toch voornamelijk podcasts luister heb ik er verder geen echte last van... maar wellicht heeft iemand van jullie een gouden tip?