Mooie auto met leuke specs. Ik hoop dat je de rugklachten op korte termijn te boven bent, na het op een goede manier instellen van je stoel en de juiste zithouding, en ten volle kan gaan genieten van je heerlijk comfortabele cruiser.
Laatst gewijzigd door V480-S60 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ga sinds ik een ernstige hernia heb gehad om de drie maanden op onderhoud bij een osteopaat, die maakt alles weer even los en dan kan ik er weer tegen. Toen met die hernia stond ik kort voor een skireis. Bewegen was goed, zei hij, alleen de reis heen en terug zou wel eens een probleem kunnen zijn met dat lang zitten in de auto. "Met welke auto rij je ?" vroeg hij. "Een Volvo V70", zeg ik. "Ha, dan zit je goed. Ik heb zelf een oudere XC90 en ik doe 'm niet weg omdat de zetels zo goed zijn, de beste op de markt. Toen we onlangs met de A4 cabrio van m'n vrouw naar Zuid-Frankrijk reden wilde ik in Luxemburg al uitstappen."
Om maar te zeggen dat ook mensen die dagelijks met rugklachten bezig zijn de kwaliteit van het Volvo-meubilair kennen, erkennen en zelf rijden om die reden. Ik kan je dus van harte een bezoek aan een goede osteopaat aanbevelen.
V90 D4 Inscription (2019); Mini Cooper (2012); V70 D4 (2014); V70 2.4D (2008); V70 2.4D (2002); Talbot-Toyota-Mitsubishi-Renault
Ik heb ook een hernia gehad, ben geopereerd, het gaat nu weer goed. Ik zit met mijn gemankeerde rug prima in mijn V70 ook op lange afstanden. Als ik eens in een andere auto zit bevalt mij het zitcomfort stukken minder.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
Ik had zelf ook vergeten te melden dat ik in 2006 rugoperatie heb gehad, ben vastgezet op 2 wervels. ik rijdt sinds 2004 met Volvo en ja, de zetels kunnen mij nog steeds bekoren. daarvoor alleen al zou ik geen ander merk willen.
Vorig jaar zonder problemen terug gekomen van de ardeche (1100km), de week erna terug beginnen werken (bureaujob), en had dan meer klachten na het werken dan van mijn ganse trip van ardeche terug naar Belgie
VOLVO FOR LIFE !
Laatst gewijzigd door trimitie op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Blijven sporten is het advies.
Na de vakantie in de eerste 2 weken van september niet heel meer gedaan dat resulteerde direct in een bezoek aan de peut en meer kilo's op de schaal.
Sinds een paar weken weer bezig en ja het lichaam wordt weer soepel.
Neemt niet weg dat mensen die veel autorijden meer dan goede stoelen moet hebben, Volvo heeft dat gewoon goed voor elkaar maar het heeft wellicht even tijd nodig om de juiste setting te vinden.
Heren, voordat we hier verzanden in alle rugproblemen van onszelf. Het is een voorsteltopic van een nieuwe V60 rijder met de nick ezzviah.
Heet hem welkom en bewonder zijn auto.
Eigen rugproblemen graag elders behandelen.
En over de stoelen van een V70 praten helpt ook niet. Want hij heeft net een nieuwe V60
Laatst gewijzigd door V480-S60 op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Goed te lezen dat ik niet de enige ben met de uitdaging om mijn rug aangepast te krijgen aan de perfect Volvo stoelen
Het is in ieder geval voer voor discussie. Dat maakt een voorstel topic een stuk interessanter dan enkel reacties a la 'Mooie auto, veel plezier ermee', toch?