Weet iemand of het mogelijk is om hiervoor een aanpassing te maken? Met software? Of door een aanpassing aan de bedrading oid?
Zo dus:

Wat brandt er dan?kevinwalter schreef: Ziet er wel cool uit!
Als ik bij mij de schakelaar op stand 2 zet (met het groene lampje) gaat bij mij alleen die dagrijverlichting aan. Volgens mij kan je dat aanpassen bij de dealer. Weet dat alleen niet zeker.
De dagrijverlichting. Volgens mij kan je dit gewoon in de software aanpassen. Zo iets zei Wim de Jong namelijk toen ik daar een keer was.Fietsbel schreef: Wat brandt er dan?
Kun je eens een foto maken, ben wel heel benieuwd hoe dat eruit ziet.kevinwalter schreef:De dagrijverlichting. Volgens mij kan je dit gewoon in de software aanpassen. Zo iets zei Wim de Jong namelijk toen ik daar een keer was.Fietsbel schreef: Wat brandt er dan?
Dit is geen kunststof hoor, maar echt glas.RoyvW schreef:De auto op de foto heeft wel meer aanpassingen, koplampwissers op kunststof koplampen is volgens mij ook niet standaard, krijg je krassen van.
idd, ik heb al verscheidene Eurosets opgestuurd naar de USPaul schreef: Weet dat deze Amerikaanse modellen vervolgens geen groot licht meer hebben en daarom was het destijds ook altijd dan Amerikanen graag onze koplampen wilden hebben.