En nóg een nieuwkomer

Het board om te praten over zaken die exclusief voor de Plug In Hybrid Volvo's van toepassing zijn
Plaats reactie
volvo-ert
1st Gear member

Lichtblauw met een stekker. Dat moest tie worden. De dag dat tie afgeleverd werd realiseerde ik me ineens dat op mijn 11de mijn vader een lichtblauwe volvo stationcar kocht. Een hybride, weliswaar op gas en benzine maar toch...

Verder is het de summum met intellisafe, hybrid technology, metallic, hk speakers en neerklapbare voorstoel.

Ik kom van een 520d en het valt niet tegen. Ok, een funfer stuurt significant beter, zeker in de bochten. Maar de vele gadgets compenseren dat verlies :-) Mijn favoriet: adaptive cruise control.

Verder heb ik een naar kraakje ergens in het linker portier. Maar even terug naar de dealer om te kijken of dat weg kan.
lint
Geartronic member

Welkom.
Sterkte met het laten verhelpen van het kraakje in de li voordeur, ik ben al 3 keer terug geweest om een bijgeluid te laten verhelpen in de li voordeur.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
X4er0
2nd Gear member

volvo-ert schreef: Lichtblauw met een stekker. Dat moest tie worden. De dag dat tie afgeleverd werd realiseerde ik me ineens dat op mijn 11de mijn vader een lichtblauwe volvo stationcar kocht. Een hybride, weliswaar op gas en benzine maar toch...

Verder is het de summum met intellisafe, hybrid technology, metallic, hk speakers en neerklapbare voorstoel.

Ik kom van een 520d en het valt niet tegen. Ok, een funfer stuurt significant beter, zeker in de bochten. Maar de vele gadgets compenseren dat verlies :-) Mijn favoriet: adaptive cruise control.

Verder heb ik een naar kraakje ergens in het linker portier. Maar even terug naar de dealer om te kijken of dat weg kan.
De kraak is een tik, meerdere tikken als je over hobbels rijdt en komt van een kabel in de B-stijl.

Je hoort het duidelijk in je linker oor tijdens het rijden, niet op de snelweg maar binnen de bebouwde kom en extra duidelijk als je over een hobbelige weg rijdt.

Het was minder op het begin en volgens mij zat de kabel vast dmv een stukje plakband die door de meerdere hobbels en bobbels is losgeschoten en nu gewoon los zit in de B-stijl en nu hoor ik een duidelijke tik en vaak.
volvo-ert
1st Gear member

Dat moeten we de mannen van bmw nageven: zelfs na 4 jaar rijden was er geen enkel piepje of kraakje in de 5-serie.... Gisteren had ik mijn tweede kraakje ergens rechts. Ook als ik het volume van de HK wat opschroef gaan er diverse stukken plastic meevibreren.... Enfin je moet wat hebben om je aan te ergeren.... First world problems noemen ze dat geloof ik.
Plaats reactie

Terug naar “Plug In Hybrid Volvo's”