Fietsendrager op achterklep C30
- Calimero
- 3rd Gear member
Ik ben in het gelukkige bezig van een C30. Nu wil ik graag mijn mtb meenemen. Uiteraard kan dat in de auto, maar als ik ben wezen baggeren is achterop de auto misschien toch net iets prettiger. Kortom wie heeft er ervaring met een fietsendrager voor op de achterklep en is dit verantwoord met alleen de glazenachterklep? Voor de duidelijkheid ik heb geen trekhaak en wil deze ook niet. Op het dak vind ik ook geen optie. Ik ben benieuwd naar de ervaringen...
Volvo C30 R-design 2008 1.8 black sapphire 125pk 18" Odysseus high performance audio weitec verlaging racegaas parrot geblindeerd bla bla bla
R-design: niet de pk's, maar wel de looks

-
- 2nd Gear member
Even een puntje van aandacht. Bij veel auto's gaat de achterruitwisser spontaan een keer als je (met al of niet ingeschakelde voorruitwissers) de wagen in z'n achteruit schakelt, zo ook mijn V70.
Ik weet dat dit bij een bepaald model Skoda niet goed afloopt voor de achterruitenwissermotor (maar ja, dat is dan ook een Skoda).
Succes, J
Ik weet dat dit bij een bepaald model Skoda niet goed afloopt voor de achterruitenwissermotor (maar ja, dat is dan ook een Skoda).
Succes, J
Break from the pack
- Calimero
- 3rd Gear member
Is bij de C30 ook idd het geval. Thx voor de tip!
Volvo C30 R-design 2008 1.8 black sapphire 125pk 18" Odysseus high performance audio weitec verlaging racegaas parrot geblindeerd bla bla bla