Ik struin dit forum nu al een aantal jaar af en lees alle mooie verhalen over prachtige tanks! Ik heb natuurlijk al een 745 gehad, maar dit bleek een totale miskoop te zijn

Dus ik was overgestapt naar een heel ander soort auto, een MX5 (is ook heel erg leuk en betrouwbaar!!!).
Nu heb ik mijn Mooie rode Mazdarati al een jaar en het was al een mooi exemplaar, maar hij is nu helemaal af als het ware. Ik zou er veel geld in kunnen stoppen nog, maar toen bedacht ik mij dat ik voor hetzelfde geld misschien wel weer een mooie Volvo kon kopen ^^
Nadat ik 2 weken geleden mijn mx in de winterstalling had gezet en deze ook geschorst is tot het voorjaar begon het echt weer enorm te knagen

Dussss per toeval kwam ik een 940 tegen via de Volvo700 vereniging en hij leek nog erg degelijk ook!!! Het is een 940 station 2.3 LPT

OK de buitenkant kan wat liefde gebruiken, maar het grote technische onderhoud is gedaan door Timen Smit

Nu weet je het natuurlijk nooit met een 2dehands auto, maar ik ben er vooralsnog hartstikke blij mee!!! Het wordt mijn winterauto, voor als de Mazda in de stalling staat. Zo kan ik ook de vaste lasten een beetje beperken, want die zijn voor een mx aanzienlijk lager! Komende winter rij ik er lekker mee door en stel ik mijn verlanglijstje op die ik voor volgende winter uitgevoerd wil hebben. Voor nu.... GENIETEN!!!!
FOTOOOOS::::: (SORRY VOOR MIJN HOOFD!!!!)

screengrab

image upload no limit