Ik zit een klein beetje met een dilemma,rij een leuke V70R AWD MY'00 maar is erg duur in onderhoud.Nou heb ik al veel laten vervangen en de auto is eigenlijk in nieuwstaat.
Nou zit er maybe in de toekomst nog meer aan te komen[ETM,AT nog een differentieel etc.]
Hou niet veel geld meer over,wat is nou wijsheid,deze auto houden of omruilen voor een S60 T5 ,handbak,FWD toch goedkoper in onderhoud.Heb nou wel iets speciaals[Laserblue] maar S60 is maybe in de toekomst beter financieel op de weg te houden.
Benieuwd hoe jullie hier tegen aan kijken...
S60-T5
Als je nu weet hoe de auto functioneert en zoals je zegt, de auto verkeert eigenlijk in nieuwstaat.
Rijden blijven, je weet nu wat je hebt.
Of je moet al een jongere auto willen kopen met bijvoorbeeld veel minder km's.
Je hebt nu natuurlijk ook wel een speciale auto.
Hoge km-stand? Omdat je nog meer problemen verwacht.
Rijden blijven, je weet nu wat je hebt.
Of je moet al een jongere auto willen kopen met bijvoorbeeld veel minder km's.
Je hebt nu natuurlijk ook wel een speciale auto.
Hoge km-stand? Omdat je nog meer problemen verwacht.
-
- 3rd Gear member
Ik heb wel een beeld wat voor een auto een S60 T5 isRudi schreef:Staat op 176K valt mee nog...was benieuwd of iemand wist wat voor auto de S60T5 is,ook al kan ik me een beeld vormen van die auto...

Maar kan hem niet vergelijken met jouw V70 natuurlijk. We hebben nu ruim een half jaar deze S60 en tot nu toe bevalt hij echt prima. Het enige onderhoud is dat onder garantie het gasklephuis is vervangen, verder tot nu toe onderhoudsvrij.
Denk dat je in vergelijking met je V70 AWD wel wat meer tractieproblemen krijgt, de S60 heeft het af en toe lastig om alle kracht via de voorwielen op de weg te krijgen.
Ik neem overigens aan dat je een V70 classic hebt, zo ja, dan is de S60 qua basis een (iets) nieuwere (en modernere) auto, wat op zich z'n voordelen heeft. Maar reken in een S60 wel op minder (bagage) ruimte dan in je V70.