Heb wisselende ervaring met KF:
Bij mijn werk zit er 1 om de hoek. Daar liet in de Volvo APK-keuren. Kom ik terug, hebben ze nieuwe voorbanden op de Volvo gezet. Dacht nog bij mezelf dat de oude best wel goed waren. Ik vroeg dus naar de oude, hadden ze die al weggegooid..... Erg vreemd. Maar ja.
Toen met de Mini voor APK. Afkeur op de motorsteunen. Ik zei dat ze dat wel mochten vervangen. Kom ik de auto ophalen, zeggen ze dat motorsteunen voor de Mini nergens op voorraad was. Ze hebben de steunen dus gelast.
Verbaasd was ik want motorsteunen zijn van rubber!!!!
Ik tjek thuis onder de Mini, geen lasje te zien!
Jaar erop weer afkeur op de steunen (bij een ander bedrijf) maar nu had ik ze zelf vervangen. Dus KF heeft me een jaar laten rijden met kapotte motorsteunen!
Dan de druppel: De Volvo had startproblemen. Was achteraf slechte massa. Maar eerst dacht ik aan de accu. Het was immers winter. Vraag ik bij KF of ze mijn accu willen testen. GEEN TIJD! Ik bied aan om het zelf te doen. MAG NIET! Ikke naar de Brezan automaterialenzaak. Tester zonder problemen geleend. Binnen een minuut hadden za dat ding terug.
ZUCHT!
Ben sindsdien niet meer weer geweest.
Slechte ervaring met KWIKFIT!!!
- J
- 3rd Gear member
en dat noem je wisselende verhalen?
van bijzonder slecht tot volkomen (censuur)
heb zelf dat bandengeintje een kee gehad, vrouwlief ging langs de garage voor apk (nee, geen kf) toevallig moest ik die dag daar in de buurt zijn. Zijn ze net bezig de voorbanden van de velg te halen "want dat kan zo niet meer"
bij doorvragen blijkt dat ze wel kunnen, maar niet van harte (niet erg want auto zou binnen 6 maanden vervangen worden).
Ze handen niemand gebeld, gewoon zelf bedacht dat ze maar nieuwe banden moesten omleggen.
waren uiteindelijk erg goedkope banden (inkoopprijs, ik was erg niet blij) dat dan weer wel
van bijzonder slecht tot volkomen (censuur)
heb zelf dat bandengeintje een kee gehad, vrouwlief ging langs de garage voor apk (nee, geen kf) toevallig moest ik die dag daar in de buurt zijn. Zijn ze net bezig de voorbanden van de velg te halen "want dat kan zo niet meer"
bij doorvragen blijkt dat ze wel kunnen, maar niet van harte (niet erg want auto zou binnen 6 maanden vervangen worden).
Ze handen niemand gebeld, gewoon zelf bedacht dat ze maar nieuwe banden moesten omleggen.
waren uiteindelijk erg goedkope banden (inkoopprijs, ik was erg niet blij) dat dan weer wel
Black Sheep: There's always one crazy motherfucker in the family