Voor een krik met assteunen kan je internet in de gaten houden, zijn regelmatig aanbiedingen van een complete set.
Aldi heeft ze bijna vast in het assortiment.
Kost ongeveer 50 euro voor een complete set.
Krik zoals ik heb kost ruim 200 euro, maar een losse 1.5 tons krik en assteunen buiten de aanbiedingen om kost je de kop ook niet
Tip: datona.nl
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers '60 Fordson Dexta smalspoor Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
deze ligt bij mij in de kofferbak http://www.powerplustools.nl/hydraulisc ... tAodFVUA5Q
een prima krik voor het verwisselen van het reserve wiel.
ik heb de reparatie set vervangen door een thuiskomertje.
zo'n reparatie set is goed als er een spijker in de band zit maar heb je een scheur in je band dan heb je er niet veel aan.
ja dat is een goeie heb de thuiskomer via de onderdelenlijn gekocht kwam uit een V50 van 2009 en nog nooit gebruikt en ik ook niet gelukkig
uiteraard wel even geprobeerd en alles was goed
Ik las dit topic titel, en dacht.... wat is dat nu weer.
De mooiste vrouwen hebben een wiebelige voorkant, en daar zeuren we helemaal niet over !!
De volgende VOLVO's al gereden: 745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19
Zojuist terug van de garage; naast een kleine beurt zijn de achterste draagarmrubbers van de vooras vervangen, ééntje was lek en daar zat geen olie meer in. Ben W had helemaal gelijk. En het probleem is hiermee opgelost, hoera.
Olie in de draagarmrubbers? Ik dacht dat dat gewoon massieve rubbers waren.
Volvo V50 2.4 elan (2004) high performance audio, family line, AP coilovers, 18 inch pegassus summer, 18 inch A-Design winter, volvotune, R-Design stuur, xenon, privacy shades, mmmi, parrot.
Volgens de monteur zit er olie in; hij liet ook zien dat die draagarm onder de plak zat. Het gaat dus om die grote (achterste). Voorste rubber is volgens mij zonder olie. Bij het er af slijpen van de oude rubbers was ook duidelijk te zien dat er in één van de twee nog olie zat. En te ruiken.
Komt die olie (of vet dan) niet uit de rubbers van je homokineet?
Die zitten er net boven.
We praten over deze draagarmen, maar volgens mij zijn de rubbers massief. Ik heb deze recent nog van de vorige V50 vervangen, vandaar. Onderste rubbers zitten achteraan vast aan het frame met 2 bouten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door wim de jong op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
De volgende VOLVO's al gereden: 745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19