Hallo mensen,
Ik heb een Volvo V50 1.6d uit 2009 met daarin het High Performance audio systeem, en dus usb- en aux aansluiting onder m'n middenarmsteun.
Nu heeft de eerste week (heb de auto nu twee weken) de iPhone (4S) prima gewerkt via usb en het originele kabeltje naar de iPhone en kon ik nummers kiezen via de knoppen op het stuur.
Echter gaat dat nu niet meer...?
iPhone laad nog wel op, geeft ook nog een nummer weer op de radio display, en ik kan soms wel en soms niet tussen de tracks scrollen, maar hij speelt deze niet af... Als ik zelf een nummer selecteer op de iPhone word deze wel afgespeeld, maar alsnog kan ik niet scrollen, het nummer blijft gewoon doorspelen terwijl in de display in de auto het volgende nummer wel wordt weergegeven... Erg vaag al zeg ik het zelf.
Iemand een idee wat het kan zijn?
Ik heb al een andere kabeltje geprobeerd en het een en ander gereset op de radio zelf, de reset heeft er voor gezorgd dat ik wel kan scrollen tussen de nummers met de knoppen op het stuur, maar hij speelt ze dus nog steeds niet af.
Bvd!
Volvo V50 iPhone werkt niet (meer) via USB
- ijsga
- 5th Gear member
Soms helpt het om je iPhone even opnieuw op te starten. Heb eerder iets vergelijkbaars gehad en toen was dit de fix.
edit: voor ik het vergeet, welkom hier!
edit: voor ik het vergeet, welkom hier!
Laatst gewijzigd door ijsga op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
V50 2.4 Geartronic, Edition 1, MY08. 17" Spartacus zomer / 17" Serapis winter. 178.500 km.
Volvo 480 ES 2.0 ’93 (2009-2010)
Volvo 480 ES 2.0 ’93 (2009-2010)