gister avond tijd gehad om diagnose te stellen . Ik wilde eerst de bumper er niet af halen maar de bumper heb je er zo snel af dat ik het gewoon voor het gemak heb gedaan.
als eerst heb ik de ontsteker er uitgehaald en getest met 12 v deze werkte goed en wordt goed heet.
Ik had zelf al de pomp enz al gecontroleerd met de computer (aansturen) dat werkte ook goed .
Er bleef in mij gedachte maar een ding over en dat is brandstof ik de slang los gehaald bij de standkachel en het systeem geactiveerd er kwam helemaal niks uit.
toen de slang van de opvoerpompje rechtsachter bij de deur onder de auto bij de tank los gehaald en ik blaaze met pers lucht en aan de andere kant mijn Pa kijken of er doorstroming was helemaal niet toen ook meteen het pompje gecontroleerd het systeem gewoon aan gezet die werkte prima .
er zitten tussen de leiding diverse koppelingen van ijzer / aluminium deze los gehaald en in delen het systeem door geblazen aaahhhaa het probleem gevonden helemaal dicht geoxideerd gewoon met +- 10 bar niet door te komen. ik heb de koppelingen er tussen uit gehaald en zelf nieuwe universele koppelingen +klemmen gemonteerd .
Alles netjes aangesloten en de slang bij de kachel nog los het systeem aan gezet het duurde even maar er kwam brandstof uit !!!
Alles netjes aangesloten en het systeem getest . Hij werkt ! ik dag zelfd dat het systeem veel ingewikelder was omdat ik hem nog nooit had gezien maar eigenlijk steld het niks voor
ik was eerst op de grond begonnen maar omdat ik een brug heb later op sta hoogte gaan werken werkt net iets fijner
hier het systeem net in werking het rook komt er nog vanaf omdat alles beetje vies is van koelvloeistof en wat vet .
hier onder de boos doeners.Je kan zijn dat de buitenkant geoxideerd is maar de binnen kant net zo .
gr leslie