Medusa: +2 (Mooiste 18"!)kawaman schreef: Voor als je nog twijfelt, hier even nog wat voorbeelden
Spartacus: +1 (Mooiste 17"!)
Pegasus: -1 (vind dit ook niet zo fraai op een V50)
Medusa: +2 (Mooiste 18"!)kawaman schreef: Voor als je nog twijfelt, hier even nog wat voorbeelden
Hmm... Naafgat aanpassen, afwijkende ET waarde... Niet echt handig dus.jtb81 schreef: Naaf is ook anders, maar dat is op te lossen.
Helemaal mee eens, beter om gewoon goed passende velgen te kopen.Arnie82 schreef:Hmm... Naafgat aanpassen, afwijkende ET waarde... Niet echt handig dus.jtb81 schreef: Naaf is ook anders, maar dat is op te lossen.
Hetgeen hier beweert wordt is natuurlijk niet waar. Als je uitgaat van origineel 215/45 r18 is bij 225/45 r18 het verschil van wielomtrek +2,83cm =afwijking van + 1.38% ( mag + 1.5% zijn)Maak er dan maar 225/40/18 van, dan klopt de omtrek weer. Ik heb 8J wintervelgen met een ET van 43. Dat gaat, ik weet niet of je velg niet te ver naar binnen valt met ET 55.
Was het niet toevallig een T5 AWD? Die staat standaard erg hoog op z’n poten, ziet er niet zo goed uit.Arnie82 schreef: Twijfel is er nog steeds... Zag deze week een onverlaagde V50 rijden met 18" en het zag er toch een klein beetje 4x4 uit naar mijn mening. (Kan ook de combi velg en auto kleur zijn geweest)
18" is af fabriek ook alleen geleverd icm een sport onderstel meen ik.
Zou kunnen... Had geen dubbele pijp volgens mij dus dat sluit D3/D4/D5/T5 uit meen ik. (Kunnen altijd nog hulpveren oid zijn...)ijsga schreef:Was het niet toevallig een T5 AWD? Die staat standaard erg hoog op z’n poten, ziet er niet zo goed uit.Arnie82 schreef: Twijfel is er nog steeds... Zag deze week een onverlaagde V50 rijden met 18" en het zag er toch een klein beetje 4x4 uit naar mijn mening. (Kan ook de combi velg en auto kleur zijn geweest)
18" is af fabriek ook alleen geleverd icm een sport onderstel meen ik.