Ik heb al diverse aanbieders gezien voor een led variant van de koplamp lampen, in mijn geval H7.
Ik zie ook steeds de naam "Cree" , schijnbaar een begrip in de U.S.
Ik zou graag willen weten of er al mensen zijn met hun ervaring
De led lampen zouden dus groot/dim licht vervangen en even veel licht geven als xenon
Opvolger Xenon is LED
- JeroenSpock
- 7th Gear member
- Contacteer:
Het zal vast niet zomaar in een H7 halogeen reflector passen. Dan krijg je net als bij xenon twee van die irritante alle kanten op schijnende vlekken. De auto's die nu met led dimlicht geleverd worden hebben een lens/projector.
Dat het de opvolger is van xenon ben ik wel met je eens.
Cree, is dat niet een soort of merk led, net als vroeger de krypton halogeen lampjes?
Dat het de opvolger is van xenon ben ik wel met je eens.
Cree, is dat niet een soort of merk led, net als vroeger de krypton halogeen lampjes?
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi

Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
- Goliath
- 3rd Gear member
Cree is gewoon een merk, net als Philips of Osram.
Heb al wat ervaring met zelfbouw verstralers voor een motor. Daar zaten ook highpower led's in. Briljante lichtopbrengst! Helaas was de constructie waarmee ze aan de motor zaten niet briljant sterk, dus ze zijn er een keer afgevallen. Misschien haal ik ze wel weer een keer tevoorschijn (pun intended) om ze in te bouwen als mistlampvervangers...
Heb al wat ervaring met zelfbouw verstralers voor een motor. Daar zaten ook highpower led's in. Briljante lichtopbrengst! Helaas was de constructie waarmee ze aan de motor zaten niet briljant sterk, dus ze zijn er een keer afgevallen. Misschien haal ik ze wel weer een keer tevoorschijn (pun intended) om ze in te bouwen als mistlampvervangers...
-
- 1st Gear member
en euerw , al led dimlicht gemonteerd?
Ik ga het denk ik ook doen , zit hier het forum af te zoeken maar lees er nog weinig over...
in de volgende link kan je redelijk zien dat er weinig tot geen verstrooing van de lichtbundel is , wat vaak met after market xenon wel is:
Ik ga het denk ik ook doen , zit hier het forum af te zoeken maar lees er nog weinig over...
in de volgende link kan je redelijk zien dat er weinig tot geen verstrooing van de lichtbundel is , wat vaak met after market xenon wel is:
V50 2.0D Kenetic