Moraal van het verhaal: Of het sneeuwt nooit in Zweden, of iedereen heeft daar een garage of carport zodat er geen sneeuw op de auto blijft liggen.

Sterker nog, ik heb vandaag een Duitser mee en vind het heulemaal niets.BlackcurrantV70 schreef: Thom, waarom horen we van jou steeds dat een "Duitser" zoveel beter is, je laat blijkbaar geen kans onbenut om dit zinnetje hier te posten.
Als de Duitsers zoveel beter zijn, zou ik niet verwachten dat je nog steeds op een Volvoforum zit te lezen....
Ik heb voor de Volvo's meerdere merken gereden, maar ik ga die merken op hun fora ook niet afkraken omdat ik (volgens mij) nu een betere auto rijd....
Of ze bewaren hun sneeuwruim spulletjes niet in de auto.Cor 60 schreef:
Moraal van het verhaal: Of het sneeuwt nooit in Zweden, of iedereen heeft daar een garage of carport zodat er geen sneeuw op de auto blijft liggen.
![]()
![]()
Ben ik helemaal met je eens. Kijk maar eens wie er in zo'n VW Golf rijden, meestal van die opgefokte mannetjes die altijd te laat weg gaan en te hard moeten rijden om toch op tijd te zijn.diesel01 schreef:Sterker nog, ik heb vandaag een Duitser mee en vind het heulemaal niets.BlackcurrantV70 schreef: Thom, waarom horen we van jou steeds dat een "Duitser" zoveel beter is, je laat blijkbaar geen kans onbenut om dit zinnetje hier te posten.
Als de Duitsers zoveel beter zijn, zou ik niet verwachten dat je nog steeds op een Volvoforum zit te lezen....
Ik heb voor de Volvo's meerdere merken gereden, maar ik ga die merken op hun fora ook niet afkraken omdat ik (volgens mij) nu een betere auto rijd....
Hang dezelfde opties van een V70 nordic in een 5 serie en je schiet zo voorbij de 65k.
En even over dat Golfje met zijn glimmertjes en kraaltjes, strak opspoelend turbotje.
Het zal de doelgroep wel zijn die dat helemaal veeeett vind maar ik heb niet zo veel met mm systemen die de focus meer op het systeem legt dan op het auto rijden.
Een goed klinkend audiosysteem waar een iPod op kan een navi die zonder poespas mij van a naar b brengt en heel belangrijk goed zittende leren stoelen, meer heb ik niet nodig.. of toch een D5
Het gros van NL loopt er warm voor, ik noem het kudde gedrag en doorsnee en ben blij dat ik nog steeds een merk kan rijden die daar anders over denkt.
Er komt een moment dat Thom die 5 serie kan betalen en dan niet meer de Volvo's van zijn vader hoeft te rijden, want het is behelpen zo'n PIH.
Heeft je hij overigens al geopteerd voor een XC90 NEW?