Sinds enkele maanden rij ik in een V60 D4 met ingebouwd Volvo navigatie systeem. Hoewel ik erg tevreden ben over mijn nieuwe V60 ervaar ik de navigatie als regelrecht drama. Tot voor kort reed ik naar volle tevredenheid met een los TomTom systeem, dat ik nu naast mij ingebouwde navigatie systeem weer op de voorruit geplakt heb...
Uiteraard levert navraag bij de Volvo dealer het standaard antwoord op dat ze nog nooit van de door mij gemelde klachten gehoord hebben. Ik ben op zoek naar andere mensen die zich herkennen in de problemen die ik ondervind.
Mijn klachten:
1. Tijdens files wordt ik in de regio Amsterdam, Den Haag en Almere de steden ingeleid terwijl dit niet leidt tot een kortere reistijd
2. Tijdens files wordt verkeers informatie te laat gemeld, waardoor het navigatie systeem me de file in leidt terwijl er alternatieven zijn om de files te ontwijken (zonder in de binnensteden te verzeilen)
3. Ondanks de meest recente kaart update, zijn wegen die al meer dan 20 jaar geleden aangelegd zijn, niet bekend
Mocht je soortgelijke klachten of een oplossing voor het probleem hebben, dan hou ik me van harte aan bevolen... Het is immers een beetje gek om een duur ingebouwd navigatie systeem te vervangen door een los TomTom navigatie systeem (dat helaas vele malen adequater werkt dan dat van Volvo)
Problemen met foutieve navigatie
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Het lijkt wel of die navigatie met verouderde informatie werkt.
Overigens heeft TomTom dat ook: tussen Lelystad en Dronten is een nieuwe weg aangelegd, N307, maar halverwege meldt TT dat ik door een aardappelveld rij ... Als ik TT al gebruik want mijn favoriet blijft toch een systeem van Falk.
Overigens heeft TomTom dat ook: tussen Lelystad en Dronten is een nieuwe weg aangelegd, N307, maar halverwege meldt TT dat ik door een aardappelveld rij ... Als ik TT al gebruik want mijn favoriet blijft toch een systeem van Falk.
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]