Accercoire xc 60

De eerste generatie XC60
Plaats reactie
vinta
1st Gear member

Allereerst aan iedereen een gelukkig nieuwjaar en vele veilige kilometers gewenst. Nu heb ik reeds telefoon gehad van mijn dealer dat de side skirts van het vorig model r-design niet passen op het nieuwe model. :( Tot mijn verbazing kwam de dealer ook nog af met een probleem over de r-design difuser. Ik heb een ocean race besteld en bij de accessoires stond r-design difusor met dubbele uitlaat . Deze accessoires worden altijd nageleverd en nageplaatst. Nu is er een verschil tss de einddempers van de ocean race en de r-design. Gevolg men moet een andere einddempers bijbestellen tegen een redelijke meerkost. Ik vind persoonlíjk dat deze fout komt van Volvo deze vermeld r-design bumperdefuser achteraan en sportuitlaat met dubbele ronde eindpijpen (op D4 181 pk, D4 4wd, D5, T5 en T6)voor de prijs van 350€. Wij hebben de D4 181pk besteld. Wat is jullie mening hiervan, en hoe zit het met de originele stukken die men moet vervangen door de accessoires stukken? Mag ik die meenemen naar huis want die heb ik dan toch ook betaald?
Plaats reactie

Terug naar “XC60 t/m MY2017”