En hoe nieuwsgierig moet je zijn, als je na het belletje van de dealer een kwartier later je auto staat te bewonderen

En natuurlijk gelijk een paar foto's gemaakt die ik graag wil delen.
Met een beetje geluk maandagmiddag afleveren.

Grtzzzzz Ed
Yep, toch altijd weer een spannend momentje.frisian1 schreef: Dat ziet er goed uit hoor Ed gaan we hem toch nog op dezelfde dag halen
Ben heel benieuwd Thom,Thom schreef: Gaaf, een OR! Die motor en bak zijn top! Surplus aan vermogen/koppel en zijdezacht schakelen, 2.000 toeren bij 140km/u..
Ik heb deze besteld op 31-10-2014. Dus vrij snelle levering, alhoewel ik vond dat het wachten (2 maanden) toch langs is hoor. haha.kamikaze schreef: Mooi! Wanneer is je V60 besteld?
Ik moet nog 1 maandje wachten voor een V60 D4 OR.
Ondertussen is mijn S60 in herstelling en heb ik een BMW 1 (onding), dan maakt het wachten enkel erger.
Zelf altijd een zwart of blauwe wagen gereden. Heb dus ook heel lang staan te twijfelen over de kleur. Uiteindelijk heeft de auto (witte V40) die naast mij stond in de file (voor Moerdijkbrug pffff) de doorslag gegeven.Helspie schreef: Ziet er mooi uit.... doet me toch weer twijfelen om voor het witte ipv ocean blue op de XC60 te kiezen.
Jaloers op de D4 ook...![]()
Daar is al eens een topic over geweest, soms heb je iets kleurverschil.s60magic schreef: Fraaie auto, maar zijn de bumpers nu geler dan de rest van de auto of lijkt dat zo?
Zover ik heb kunnen zien bij goed daglicht, geen kleurverschil. Ik heb inderdaad het topic gelezen, dus bij mijn eerste date met mijn V60 heb ik daar op gelet.lint schreef:Daar is al eens een topic over geweest, soms heb je iets kleurverschil.s60magic schreef: Fraaie auto, maar zijn de bumpers nu geler dan de rest van de auto of lijkt dat zo?