Beste,
Nog 3 weken... En dan is het zover onze xc60 ocean race D4 gt8 afhalen bij de dealer. Nu na 1,5 jaar te hebben gereden met een xc60 r-design 2013, de overschakeling naar een nieuwe. De testritten hebben ons overtuigd, soepel schakelen en bijzonder lage toeren door de 8 versnellingen. Wel jammer het typische geluid van de 5 cil is weg. Wij hebben de wagen gekocht en uitgerust met tal van opties. Voor de styling hebben we gekozen voor getinte ruiten, sportuitlaat met difuser en custom Wheels 20 inch. Wat ik bijzonder jammer vind is dat er geen Side skirts te verkrijgen zijn op deze wagen gelijk op onze r- design. Is er een mogelijkheid om de skirts van het vorige model te plaatsen op het nieuwe? Naar mijn mening mist de wagen aan de zijkant het sportieve karakter toz van het vorige model.
Mvg,
Vinta
Side skirts
- aleeuwesteijn
- Starter
Beste,
Heb je ook gedacht aan de runningboards?
Heb zelf ook een xc60 d4 ocean race besteld. levering eind februari. Ik heb de runningboards als optie besteld om inderdaad de zijkant wat meer smoel te geven.
Heb zelf ook een xc60 d4 ocean race besteld. levering eind februari. Ik heb de runningboards als optie besteld om inderdaad de zijkant wat meer smoel te geven.
Aart Leeuwesteijn
-
- 1st Gear member
Hallo,
Bedankt voor je reactie, ik twijfelde of het mooi gaat zijn onder een zwarte ocean. Bij onze huidige r-design geeft de Side skirt een gehele grijze look en bij de runningboards is het volgens mij alleen maar opvallend langs bovenaanzicht en niet zo opvallend langs de zijkant. Kan je misschien een foto posten als je de wagen hebt?
Mvg
Bedankt voor je reactie, ik twijfelde of het mooi gaat zijn onder een zwarte ocean. Bij onze huidige r-design geeft de Side skirt een gehele grijze look en bij de runningboards is het volgens mij alleen maar opvallend langs bovenaanzicht en niet zo opvallend langs de zijkant. Kan je misschien een foto posten als je de wagen hebt?
Mvg
-
- 1st Gear member
Ik heb ook een eerdere XC 60 uitvoering gehad in zwart met skirts.
Heb sinds een week een zwarte Ocean Race in gebruik en heb daarop de "chromen strips" van de Summun laten monteren.
Anders vond ik de auto "wat te kaal" en de skirts waren volgens de dealer niet te monteren. Ben nu erg blij met de chromen strips. Erg chique geworden....
Heb sinds een week een zwarte Ocean Race in gebruik en heb daarop de "chromen strips" van de Summun laten monteren.
Anders vond ik de auto "wat te kaal" en de skirts waren volgens de dealer niet te monteren. Ben nu erg blij met de chromen strips. Erg chique geworden....
Huidig: V60 / 2023 - Ultimate Dark - B4 - Geartronic
Vorig: V60 /2019 - Inscription - D4 - Geartronic
Vorig: XC 60 / 2015 - Ocean Race - D4 - Geartronic
Vorig: XC 60 / 2011 - Momentum - D3 - Handgeschakeld
Vorig: V60 /2019 - Inscription - D4 - Geartronic
Vorig: XC 60 / 2015 - Ocean Race - D4 - Geartronic
Vorig: XC 60 / 2011 - Momentum - D3 - Handgeschakeld
- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
Ik hoop dat je hier geen spijt van krijgt, ik had op mijn XC60 ook running boards laten monteren en had er achteraf wel spijt van, elke keer als je uitstapt kom je gegarandeerd met je kuit tegen de running board, waardoor je broekspijp vies wordt.aleeuwesteijn schreef: Beste,
Je kan gewoonweg je voet niet ver genoeg weg van de auto zetten bij het uitstappen om de running board niet te raken.
In de zomer als de auto schoon is, geen probleem, maar in de winter of als het geregend heeft heb je gegarandeerd prijs...
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
-
- 1st Gear member
Zwartjes schreef: Ik heb ook een eerdere XC 60 uitvoering gehad in zwart met skirts.
Beste
Binnen drie weken wordt mijn zwarte or ook geleverd, heb je dat aan de dealer gevraagd voor die chromen strips want vind dit nergens niet terug in de optie of acessoirelijst.
- diesel01
- Geartronic member
Er is een verschil tussen running boards en side skirts.
https://www.google.nl/search?q=running+ ... d=0CD8QsAQ
De side skirts zijn deze.
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=54774&page=1
Die running boards zijn leuk op een verhoogde Landcruiser wanneer je ze gebruikt als opstap, voor een XC60 die ook word gereden in pak lijkt het mij uitermate vervelend wanneer je elke keer de broekspijp smerig hebt.
https://www.google.nl/search?q=running+ ... d=0CD8QsAQ
De side skirts zijn deze.
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=54774&page=1
Die running boards zijn leuk op een verhoogde Landcruiser wanneer je ze gebruikt als opstap, voor een XC60 die ook word gereden in pak lijkt het mij uitermate vervelend wanneer je elke keer de broekspijp smerig hebt.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]