1e Volvo

De opvolger van P1800 en 480
Plaats reactie
peejee
Starter

Hoi, ik ben nieuw hier en heb inmiddels al een hoop nuttige info over dit, en andere modellen, hier kunnen vinden. Echt handig zo'n Forum! :-)

Onlangs hebben we van particulier een nette zilvergrijze Volvo C30 2.0D Momentum gekocht met 160.000 km. Na een proefrit in een vergelijkbaar model een half jaar geleden wisten we het eigenlijk al. Het zou een C30 2.0 D worden...

Inmiddels is er één aangeschaft. Geen spijt... Echt een super strak sturende en stille auto! De motor heeft ondanks de zesbak meer dan voldoende trekkracht/koppel. En er is ook nog best zuinig mee te rijden.

De auto gister ook gelijk maar even een grote beurt laten geven door de Volvo/Saab garage inclusief de distriebutieriem/waterpomp.
Inmiddels zelf de auto nog wat 'verfraait' met frisse vloermatten en een 'fatsoenlijke' hoedenplank.

Verder zitten nog wat leuke extra toeters en bellen op, ook altijd leuk. :-) Nu maar hopen dat we met deze auto net zoveel probleemloze KM gaan maken als met de vorige auto.
Volvo C30 2.0D
Fabje
2nd Gear member

Welkom, maar waar zijn de foto's? :)
Volvo C30 2011 2.0 R-Design | Eibach Pro-kit | Milltek Non Resonated Exhaust | EuroSport Tuning Front Strut Bar | 60mm Throttle Body
peejee
Starter

Thanks!

Tja, foto's... 'k Heb alleen nog maar een paar die ik met mijn telefoon heb genomen tijdens het eerste eerste ritje en tankbeurt.
Sinds de aanschaf is er ook nauwelijks een droge dag geweest. Dus een paar echt mooie moet ik nog maken.
Laatst gewijzigd door peejee op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Volvo C30 2.0D
Plaats reactie

Terug naar “C30”