Vlotte motor, krachtig, misschien wel beetje té voor deze voortrein, comfortabel als het moet, sportief als het mag.
Tikkeltje rumoerig soms, D3 klinkt persoonlijk leuker.
Jammer van het prijsverschil van +6000€... Zou het wel weten...

ik ookruffie schreef:Ik zou anytime voor ocean blue kiezen...
en licht interieur, onze C70 is nu 4 jaar oud en de XC70 3 jaar beiden met licht interieur en 1-2 keer per jaar effe schoonmaken met Volvo care pakketje en ze zijn weer als nieuw, spijkerbroeken geven sons wat blauwe gloed af maar dat is in een mum van tijd weg.
Mijn XC60 had een offblack interieur en dat eil ik nooit meer, je lijkt wel in een donkere kamer te zitten....
Hallo,ik heb 5 jaar met xc 60 drive 175 pk gereden,prima wagen genoeg vermogen. Ik heb pas nieuw gekocht een v60 d 4 met 181 pk geartronic ,we wilde eerst ook de Xc60 nemen met die motorisatie maar was nogal prijzigHelspie schreef: Ben net gaan kijken in Brasschaat, daar stond een V40 in het Ocean blue. Is toch niet mijn smaak.
Ik heb vroeger wel blauwe auto's gehad, maar die waren donkerblauw. Deze is toch wat lichter, met een paarse schijn in... toch niet mijn ding.
Zoals ik hierboven al zei, moest hij zo mooi zijn als op de foto's was het makkelijk kiezen, maar het is niet hetzelfde blauw. (foto mogelijks bewerkt?)
Dus zal het een Crystal white pearl worden.
Blijft nu het interieur nog over om te kiezen.![]()
![]()