Hoe werkt de internetradio-applicatie Tune IN in het Sensus Connected Touch systeem? Leg je connectie via een smartphone of rechtstreeks op één of andere (mij onduidelijke) wijze via de wagen zelf? Vind dit op zich een erg leuk "surplus" in een auto, maar ik heb geen zin om me blauw te gaan betalen aan een permanente 3G-verbinding via mijn GSM om de app te laten werken.
Weet iemand hoe de apps en de browser in het Sensus systeem werken?
Je stelt je smartphone in als access point. Dan een ID aanmaken en daarna kun je diverse apps gaan gebruiken, waaronder digitale radio. Als alles goed is ingesteld, koppeld de internetverbinding alleen als je op de wereldbol druk en dus naar internet gaat. Let wel op, dataverbruik loopt nog aardig op !! Ook is het, met name searchen, vaak traag. Zelfs bij een 4G verbinding. Terwijl 4G op mijn smartphone (iPhone 5S) wel snel is.
Hiervoor het je geen connected touch nodig, ik koppel mijn iPhone via USB en start een app voor internet radio, en dan luisteren via Sensus iPod selectie.
Bij mij valt het geluid regelmatig weg wegens geen bereik vrees ik, na een tijdje komt het geluid terug.
Laatst gewijzigd door BlackcurrantV70 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Dan zullen het zelfgemaakte playlisten worden op een USB-stickje. Geen probleem. Ik heb muziek genoeg op PC. Ik gebruik nu ook een USB-stick in mijn wagen en ben daar op zich erg tevreden van.
Ik heb een betere ervaring met Spotify rechtstreeks op mijn Iphone 6 plus en dan gewoon via bluetooth streamen.... die internetraido en Tune in zijn minder stabiel....
History:
-Volvo S60 T6 R-design
-Audi A5 Quattro Cabrio 3.0 V6
-Audi A6 sedan Quattro 3.0 V6
-Audi A6 Avant 3.0 V6
-Volvo C70 T5 Summum Polestar
-XC60 T5 Summum Rica
-Audi A5 Sportback ProLine
-V70 D5 Summum Rica
-C70 cabrio 2.4T
-S60 D5 chrono Rica
-S60 2.4T Rica