Ik vond het persoonlijk een lekkere auto om in te rijden....maar wat ik wel een beetje miste was betrouwbaarheid.
Hij was voor mij met 1 dochter ruim genoeg maar het had ruimer mogen zijn.
Ik ben vanwege werk dichter bij huis nu sinds een maand of 2 overgestapt op een V70 T5 uit 2000.
Qua wegenbelasting scheelt dit mij ruim 50 per maand, qua verzekering nog eens 25 euro.
Ok qua brandstof was de V50 misschien voordeliger/zuiniger....maar ik heb de T5 gekozen op vermogen en niet zozeer op zuinigheid.

Ik vind de V70 die 4 jaar ouder is daarintegen wel vele malen lekkerder rijden.
Nu weet ik niet of ik een exemplaar heb met full options...maar het comfort is ten opzichte van de V50 gigantisch!!!
De V50 had op zich prima en goed verstelbare stoelen....maar de V70 gaat net een slag verder.
De extra ruimte is toch ook wel erg prettig.....waar ik voorheen de V50 tot de nok vol had geladen heb ik nu alleen een "kofferbak" tot onder de hoofdsteunen vol.

De V50 lag daarintegen dan weer net iets strakker op de weg en kon je bochtjes net wat vlotter nemen.
Persoonlijk denk ik dat de V50 met 3 kids toch echt aan de krappe kant gaat worden.
Ook een beetje afhankelijk van hoe oud je andere kids zijn (wat je voor hun nog mee moet nemen als je op pad gaat) natuurlijk.
Ik vond de V50 een heerlijke auto.....maar nu ik een V70 heb zou ik toch niet meer terug gaan.
Grtz
Bainrow