ontwerpfout voorruit
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Die ruitensproeiers he, wanneer worden die verwarmd? Wij hebben ze ook namelijk.
- lint
- Geartronic member
Ik hoop dat de verwarmde ruitensproeiers samen met de achterruitverwarming en spiegelverwarming worden ingeschakeld.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
-
- 1st Gear member
Contact opzetten , ruitenwisserhendel omhoog duwen en contact uit dan blijven de wissers bovenJJG schreef:Dat de wissers niet van de ruit gezet kunnen worden klopt niet. Hiervoor moet je even het instructieboekje raadplegen en dat is te lezen dat hiervoor de wissers in de service stand moeten staan. Het bevriezen van de onderzijde van de ruit heb ook ik trouwens nooit meegemaakt.jp-v60 schreef: sorry paul, je zal waarschijnlijk andere winterse weersomstandigheden gehad hebben. Vorige week heeft het de gehele week gesneeuwd in Oostenrijk bij temperaturen tussen de -6 en -15 en dan is het echt een drama met de ruitenwissers. Heb alles geprobeerd. Alleen ruitverwarming, geen ruitverwarming. Het stuk blijft bevriezen bij de linker ruitenwisser. Het is echt een ontwerpfout. Ik dacht in Oostenrijk zal even de ruitenwissers omhoog zetten snacht, scheelt weer een stuk ijs. Dat kan dus niet bij de linkerruitenwisser. Het was zelfs zo irritant dat wanneer ik daar zou wonen deze auto nooit meer zou kopen.