Hallo,
Ik zal me eerst ff voorstellen Ik ben Dennis 43 jaar oud uit Pijnacker/Den Haag
Ik bezit sinds kort een C-70 2.3 T5 coupe uit 1999 in de oranje/goud kleur met nog geen 170k op de teller.
Enigste min puntje tot nu toe is het heel erg beslaan van de vooruit
Verder eerst maar rijden en dan merk ik het wel
Voorstellen alpina b10
- Geus
- 4th Gear member
- Berichten: 694
- Lid geworden op: 05.04.2007 - 21:16
Mooie auto in de goede kleur!
Veel vocht in het interieur? Heeft hij lang stil gestaan?
Veel vocht in het interieur? Heeft hij lang stil gestaan?
Volvo 121 (Amazon), 2.0 , 1966, donkergroen
Volvo V70 Europa, 2.5 10v, 1997, Nautic blue pearl
Volvo S60 D (2.4, 126 pk), 2007, donkerblauw
Volvo V70 Europa, 2.5 10v, 1997, Nautic blue pearl
Volvo S60 D (2.4, 126 pk), 2007, donkerblauw
- RoyvW
- 3rd Gear member
- Berichten: 330
- Lid geworden op: 15.07.2011 - 14:01
- Locatie: Brunssum
Hoi Dennis welkom, het beslaan van de voorruit kan ook duiden op een bekend Volvo (Classic) probleem namelijk een lekkage aan de kachelradiateur, deze hangt in het midden onder het dashboard. Als je één van de midden zijpanelen losschroeft kun je al snel zien en voelen aan de bekleding of dit bij jou ook het geval is. Je kunt als het goed is ook de zoete geur van koelvloeistof ruiken.
Laatst gewijzigd door RoyvW op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo XC90 T8 AWD Inscription PE LV MY2016
Volvo EX30 Core Vapour Grey 2024
Volvo XC90 2.5T Ocean Race 2005
Volvo V70 XC 2.5T AUT 1998
Volvo V40 2.0T AUT 2002
Volvo V70 2.5D AUT 2000
Volvo S60 2.4i 140PK LPG 2001
Volvo EX30 Core Vapour Grey 2024
Volvo XC90 2.5T Ocean Race 2005
Volvo V70 XC 2.5T AUT 1998
Volvo V40 2.0T AUT 2002
Volvo V70 2.5D AUT 2000
Volvo S60 2.4i 140PK LPG 2001
- cees klumper
- 4th Gear member
- Berichten: 534
- Lid geworden op: 17.10.2006 - 23:29
- Locatie: San Diego, California
.. En als het de kachelradiateur is moet je oppassen dat die tijdens het rijden niet ineens heel veel gaat lekken (wat je niet meteen merkt aangezien het onder de bekleding loopt) en je motor oververhit. Nieuwe radiateurs hoeven miet duur te zijn en op Youtube zijn filmpjes hoe je hem betrekkelijk gemakkelijk zelf kunt vervangen.
Laatst gewijzigd door cees klumper op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
In Frankrijk:
2001 C70 T5 262.000 km 1 op 12,0
2003 S80 T6 242.000 km 1 op 12,5
2001 C70 T5 262.000 km 1 op 12,0
2003 S80 T6 242.000 km 1 op 12,5