Loop ik naar mijn auto toe na het tanken, vind ik dat het logo er vreemd uitziet, nl. hele logo is alleen nog chroomkleurig mis het blauwe VOLVO in het midden . Komt dit vaker voor? en is dat blauwe gedeelte een sticker? Is dit te vervangen of moet ik een heel nieuw logo bij de dealer bestellen?
Heb deze middag opgemerkt dat blauw gedeelte met Volvo erin van op mijn volvo embleem vooraan in grill weg is.
Is er waarschijnlijk afgevallen, of los gekomen misschien door de vorst ?
Nu vraag ik me af of dit blauw onderdeeltje apart te verkrijgen is of als ik gans nieuw embleem / radiator grill zal moeten bestellen ?
Nog mensen die dit onderdeel verloren hebben?
XC60 MY14.5 (maart 2014) T5 Summum GT8 Caspian Blue Metallic 20" Avior / Driver Support Line - Family Line - Luxury Line - Scandanivian Line - Security Line - Business Pack Connect | Foto's
Die stickers willen inderdaad wel eens los gaan. Volgens mij is de sticker en/of het hele Iron Mark los te bestellen bij de dealer
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
haha awesome, same story hier, op wintersport was ik de auto aan het uitgraven, en er viel me vanvoor iets op, het blauwe embleem was weg,
Dat embleem op SKANDIX is wel iets anders, normaal is het heel dun, en dat lijkt meer geglossed, hopelijk heb je dan ook een mooi resultaat.
laat me even weten hoe de resultaten zijn, dan volg ik...
TomXC60 schreef:
haha awesome, same story hier, op wintersport was ik de auto aan het uitgraven, en er viel me vanvoor iets op, het blauwe embleem was weg,
Dat embleem op SKANDIX is wel iets anders, normaal is het heel dun, en dat lijkt meer geglossed, hopelijk heb je dan ook een mooi resultaat.
laat me even weten hoe de resultaten zijn, dan volg ik...
Dinsdagavond besteld en vrijdagmiddag al geleverd. Het is een zelfklevend plaatje, heel dun en grootte klopt volgens embleem. Zat in origineel blauwe doos van volvo, dus toch wel origineel onderdeel veronderstel ik. Ik wacht even tot vriestemperaturen voorbij zijn alsook al het zout van de wegen, en ga dan eens auto onder handen nemen, zal het eerst goed ontvetten en dan erop bevestigen. Ik laat zeker iets weten !
Zelfs in het embleem op je stuurwiel gaat het blauwe stickertje los zo heb ik ervaren. Gelukkig zag ik m op de mat liggen. Even ontvet. Wat seconden lijm erop en klaar was klara. Wel een beetje troep wat Volvo levert. Heb ik nooit eerder meegemaakt bij mn oude V70.
Om Volvo nu gaan "troep" te noemen omdat een stickertje los laat, vind ik wel schromelijk overdreven, en zoals OGA244 al zei, het wordt blijkbaar onder coulance vervangen door de dealer....
Alles kan stuk gaan, een Rolls Royce was DE auto in de jaren '70 maar die hadden grotere problemen dan een stickertje...