Altijd uiterlijk wat bijzonders gedaan met mijn Volvo's. Nu de V40 optisch helemaal in Polestar trim gerealiseerd. Polestar badges voor en achter, zwarte STYX wielen, een aangepaste achterskirt met minder grijs en natuurlijk in de juiste Rebel Blue kleur!
Bewust geen 18 inch genomen, omdat ik met de V70's teveel comfortverlies heb ervaren en meerdere banden kapot heb gereden.
De auto bevalt me na de eerste 7000 km uitstekend. Fijne aandrijflijn en dito onderstel. Interieur is mooi en fijn en doet voorin niet onder voor v70, v60. Navi is heel stuk beter geworden met 3 d weergave van gebouwen, in een keer kunnen inspreken van bestemming. De Harman Kardon heb ik heel behoorlijk kunnen instellen dus geen spijt van. Standkachel en Volvo app super; vooral het send to car van een bestemming werkt super; kan Audi nog wat van leren

Ruimte achterin valt mij erg mee vergeleken met alle gezeur daarover. Drie man op de achterbank is wel krap, maar ben/hoofdruimte is helemaal niet gek voor mensen met normaal postuur. Ook achterbak is best acceptabel
Verbruik is niet spectaculair laag; met een stevige rechtervoet 1:17. Dat is en kilometer of 3 meer op een liter dan met mijn Volvo V70 D3.
file:///C:/PERSOONLIJK/FOTO%20ALBUMS/CARS/front%20ex.jpg
file:///C:/PERSOONLIJK/FOTO%20ALBUMS/CARS/back%20ex.jpg