In juli mijn eerste volvo gekocht een v60. ik dacht, pak uit met automatisch kinderslot, lekker makkelijk!
Als de kids uitstappen schakel ik het slot uit en dan blijft deze uit.
De volgende dag vergeet ik te vaak weer het slot in te schakelen.
Dus mijn vraag: kan ik dit slimmer doen? bijvoorbeeld dat als ik auto start, kinderslot automatisch wordt ingeschakeld. Of als ik de deuren open met Ab, het kinderslot wordt aangezet. (eigenlijk wil ik ook dat automatische regensensor ook direct wordt geactiveerd, maar dat is een tweede)
automatisch kinderslot
- ex-Mooseman
- 4th Gear member
Kinderslot heeft nooit opgestaan bij ons. Nooit nodig geweest met onze kinderen. Zelfde met gordels achterin: het is een attitude. Ik moet nooit vragen om hun gordel vast te klikken, die doen dat gewoon.
1 Keertje een WTF-momentje gehad toen de kleine van mijn schoonzus zich loswurmde uit haar stoeltje, en de deur ontgrendelde (we stonden gelukkig quasi stil).
1 Keertje een WTF-momentje gehad toen de kleine van mijn schoonzus zich loswurmde uit haar stoeltje, en de deur ontgrendelde (we stonden gelukkig quasi stil).
-
- Starter
Die attitude mist mijn zoontje van 2 nog, die is meer van "dit is interessant, laat ik met de deurhendel spelen"ex-Mooseman schreef: Kinderslot heeft nooit opgestaan bij ons. Nooit nodig geweest met onze kinderen. Zelfde met gordels achterin: het is een attitude. Ik moet nooit vragen om hun gordel vast te klikken, die doen dat gewoon.
- Edjereloaded
- 2nd Gear member
Delv60
Zet je het kinderstoeltje toch op de middenzit van de achterbank...... of heeft ie hele lange armen?
Zet je het kinderstoeltje toch op de middenzit van de achterbank...... of heeft ie hele lange armen?

Volvo V60 D4 Geartronic Volvo Ocean Race 01-2015
BMW 320 D
VW golf GTI
VW Jetta TDI
Ford Focus D
Ik ben van na de oorlog. Laten we dat zo houden.
BMW 320 D
VW golf GTI
VW Jetta TDI
Ford Focus D
Ik ben van na de oorlog. Laten we dat zo houden.