Nog wat foto's geschoten:

Is die motor makkelijk bereikbaar? Bekledingplaat van de achterklep verwijderen?jasper_o schreef: Ik gok op de wissermotor, die gaat vaker kapot...
Klopt, mooi hé!?jasper_o schreef: Je auto lijkt trouwens erg op die van mij![]()
Dank je, doe ik!mees schreef: Meet eerst eens of je wel spanning hebt, net voor het motortje.
Draadbreuk bij klepscharnier heb ik ook eens gehad (was wel een ander model Volvo)
Ik dacht dat de Skidplate voorop standaard was, maar achterop niet, die heb ik ook niet overigens. Wellicht heeft het met de uitvoering te maken oid. Heb wel de meest uitgebreide versie inclusief donkere ruiten achter, standkachel, RTI, leer met el.verstelbare stoel, stoelverwarming, Bi-Xenon af fabriek etc...Frank Selen schreef: Begrijp alleen niet waarom jij met MY2003 al mooie skidplates heb en ik met bouwjaar 2014 (juni) nog niet..![]()
Inmiddels DVD's (kopieën) via MP in huis gehad. Konden niet gelezen worden, dus zijn weer retour...fredhead schreef: Dit is het MMM/P2001 systeem, als je op dit type gaat zoeken kom je via google zowel origineel als imitatie tegen. Net wat je er voor uit wil geven
Stomstomstomstomstomstom....Jers3n schreef: Die werken toch even goed niet in de RTI van een MY04?
Helaas...Goliath schreef:Stomstomstomstomstomstom....Jers3n schreef: Die werken toch even goed niet in de RTI van een MY04?
Weer een les geleerd: niet reageren als je moe bent...