Vooral bij je witte kleur.
Maar van wie is die lelijke met die chromen randjes die steeds naast je teksten staat ??

Paul schreef: Vandaag even buiten naar mijn auto gekeken. Toch wel erg blij![]()
Paul schreef: Ja het is geen groene C30 ...
Ik heb het bij hooftman gevraagd maar kreeg een hartverzakking van de prijs en heb het uiteindelijk bij dutch dutch laten doen. Deze mensen houden zich bezig met carwrapping en autoreclame. Het was trouwens de helft goedkoper...remmm schreef: Super.... Paul... Ik ben al aan het nadenken over mijn volgende v60 en vroeg mij al af hoe ik die lijsten in pianoblack zou kunnen krijgen en kom opeens je topic tegen, erg cool om te zien dat het dus al uitgevoerd is en nog wel bij Hooftman ook, handig om mee te nemen bij mijn bestelling..
Zou je in een PM kunnen aangeven op hoeveel ik dan ongeveer moet rekenen? En die grill wil ik dan ookhet is alleen helaas allemaal nog hypothetisch maar ik kan maar alvast voorbereid zijn....en welke bor's heb je iron stone of de donkere variant?
Erg mooi in ieder geval
Jij hebt denk ik gewoon de originele toch? Ik zie op Marktplaats ook Imitatie voorbij komen van het merk Kendris dacht ik. Ik zou dan zelf willen gaan voor de lichte bor's de Iron stone, maar ben ook erg benieuwd naar jouw Diamond Cut velgen. Ik heb nu ook Diamond Cut op mijn Pontos en dat vind ik wel fraai, zwart vind ik inderdaad niks. Dus ik zou ze even in het echt moeten zien allemaal. Liefst origineel natuurlijk maar als dat weer zo veel geld gaat schelen... Ik kan dan in ieder geval aan Wesley vragen wat de gril gaat kosten, daar ben ik al een beetje bang voorR.Bijl schreef: Kijk dat is leuk te horen! Moet je even bellen naar Waddinxveen en vragen naar Wesley zeggen dat je mij kent...
Bor zijn de donkere versie, maar op internet zijn ook wel eens ZWARTE te zien. Deze zijn gewoon echt een klein tintje donkerder, ze lagen naast elkaar toen ik ze in Duitsland haalde en toen was het gewoon gelijk die donkere. Zijn eigenlijk een beetje dezelfde kleur als de Midir's die ik onder mijn V50 had, dat noemde ze volgens mij diamond cut in die tijd. Maar in elk geval niet zo zwart als de Titania's.
(die moet ik trouwens nog steeds op MP zetten)
Oefff... Ben toch wel erg benieuwd wat zoiets gaat kosten dan de helft van veel is nog veelR.Bijl schreef: Ik heb het bij hooftman gevraagd maar kreeg een hartverzakking van de prijs en heb het uiteindelijk bij dutch dutch laten doen. Deze mensen houden zich bezig met carwrapping en autoreclame. Het was trouwens de helft goedkoper...