Even voorstellen & van Frans naar V50 ?

Geleverd vanaf 2003
MTE
Starter

Marcnij schreef: Let op: de auto van de 2e link heeft geen climate control.
Dat is bij de V50 te herkennen aan het ontbreken van het woord 'auto' op de vemtilator knop en het ontbreken van 2 ledjes in de temperatuur knop.
Nog een puntje kwa opties om op te letten, is het gemonteerde audiosysteem.(als je daar om geeft uiteraard)
Er zijn 3 smaken: base (matig), high performance (goed) en premium (dolby surround).
Die laatste is eenvoudig te herkennen aan de center speaker midden op het dashboard, maar het verschil tussen base en high performance zie alleen op het display als je de audio inschakelt. Bij high performance staat die term dan kort op het scherm. Achteraf upgraden is vrijwel onmogelijk (afgezien van speakers)

Kijk, DIT is voor de leek erg handige informatie.

voor iemand die erg blond is in volvo land zien die dingen er allemaal het zelfde uit. Klinkt flauw, maar als ik zoek naar een V50 vallen de andere dan zwarte mij op. Qua interieur zie ik eigenlijk nauwelijks verschil... Zou willen dat ik hier eens iets voorbij zag komen met laten we zeggen cognac bruin leer ofzo... iig iets anders dan het standaard zwart met grijs.
Zijn er afgezien van de manual of electrische bediening nog verschillen in stoelen?
Stuur bediening is op zich wel leuk maar ik merk in de S80 waar ik nu in rij dat ik hooguit de cc gebruik. De audio bediening vind ik prettiger met de draaiknop dan op het stuur. Aan de andere kant... kaal stuur is ook maar zo...

Als er iemand een goede sugestie heeft van een V50 die ergens te koop staat houd ik mij zeker aanbevolen. Ik hecht ERG aan een goede dealer die je niet vergeet als je eenmaal hebt gekocht... een vijfpitter lijkt me de beste keuze. 140 pk is voor mij genoeg en de automaat ... tsja. liever handbak. Een witte vind ik mooier dan een standaard zwart exemplaar. schuifdak is YUMMIE Heb zo'n bloedhekel aan die pano daken..

Budget...in principe max 15k maar ALS... dan
weemayne
1st Gear member

ik zou een 2.4 diesel/benzine nemen: hij is lichter, verbruikt hij stukken minder, de verzekering goedkoper en het reguliere onderhoud is lager dan de rest van het motorenscala

een verstandige keuze als je kostenbewust een auto zoekt
cmckzjr
Starter

. ) , .
Laatst gewijzigd door cmckzjr op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
V50 2.4 AUT MY06
Marcnij
5th Gear member
Contacteer:

cmckzjr schreef: http://www.franswientjesautos.nl/voorra ... h_key=5673

Ik zou het wel weten met een budget van E 15.000. Maar ik geef niet zoveel om de facelift en/of de kleur… (toevallig is dit nagenoeg eenzelfde V50 die ik heb ;) )
Phoe...dat zijn dure kilometers geweest. De vorige eigenaar had beter een taxi kunnen nemen.
Vorig: MY2011 Volvo V50 1.6D DrivE S/S Kinetic, Business line, Winter line, Black Saphire
Vorig MY2011 Volvo C70 D3 Geartronic, Summum, Magic Blue
Geen Volvo meer 😢. Huidig: BMW 118i Corporate Executive Sport. autoloos
jtb81
3rd Gear member

En niet echt goed als een auto op 9 jaar tijd zo weinig gelopen heeft. Volgens mij is dat een groter risico dan een blok met 2 ton kopen.
Volvo V50 2.4 elan (2004) high performance audio, family line, AP coilovers, 18 inch pegassus summer, 18 inch A-Design winter, volvotune, R-Design stuur, xenon, privacy shades, mmmi, parrot.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”