Wie kan mij helpen bij het verhelpen van het onderstaande probleem;
Volvo 440 bwj.1991 1.8 + carberateur. Probleem na 10-15 km wordt de brandstof toevoer verminderd, stotende beweging of slaat de motor zelfs af bij het indrukken van de koppeling. Alleen opnieuw starten verhelpt het probleem. Soms gaat het een tijdje goed maar vaak ook niet.
Sproeiers zijn schoon.
Collega van mij heeft dit probleem recentelijk ook ondervonden en schijnt bij hem ook vaker terug te keren.
Wie kan ons helpen met dit probleem !
afslaan/brandstof toevoer volvo 440 na 10-15 km
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
heel duidelijk probleem.
de tankontluchting zit 99% zekker verstopt dus probeer is wat hij doet met je tankdop er af (wel zorgen dat je tank niet voller is dan half vol en niet te hard door de bochten).
als je dan van het probleem af ben (waar ik bijna garantie op geef) is het een kwestie van schoonmaken.
gr tijne
de tankontluchting zit 99% zekker verstopt dus probeer is wat hij doet met je tankdop er af (wel zorgen dat je tank niet voller is dan half vol en niet te hard door de bochten).
als je dan van het probleem af ben (waar ik bijna garantie op geef) is het een kwestie van schoonmaken.
gr tijne
volvo of opel als het maar rijd
-
- Starter
Tankdop had ik eral afgehad km geprobeert zonder te rijden echter geen resultaat
- Johan Braziltraveller
- 4th Gear member
Argh wie oh wie, 1% 

VOLVO 440 1.8i '96
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
in dat geval ga ik nog even na denken voor je.
volvo of opel als het maar rijd
- taztax
- 1st Gear member
onder je achterbank zit een dop voor je tank daar zit een filtertje maak die eens schoon en blaas ook ff je leiding naar je motor door.
het heeft bij mij gewerkt en geen probleemen meer
:razz:
het heeft bij mij gewerkt en geen probleemen meer

hij blijft maar gaan die 440